אמדוקס תתמוך בפרויקט של T-MOBILE בבריטניה

מאז השקת הפרויקט החדש - Flext, ב-1 במרס 2006, מספר שיא של כמיליון לקוחות הצטרפו לשירות והיא נחשבת להשקה הגדולה ביותר ש-T-Mobile עשתה אי פעם

ענקית הבילינג - אמדוקס, (NYSE: DOX), מודיעה היום (ג'), על אספקת שירותי הטמעה ב-T-Mobile לתמיכה בהשקת Flext - מסלול גמיש ראשון מסוגו בבריטניה.

השקת Flext היא יוזמה אסטרטגית של T-Mobile UK, שנועדה לאפשר לחברה למשוך לקוחות חדשים ולשמור עליהם. מאז השקת Flext ב-1 במרס 2006, מספר שיא של כמיליון לקוחות הצטרפו לשירות והיא נחשבת להשקה הגדולה ביותר ש-T-Mobile עשתה אי פעם. מסלול Flext הוא חלק מהאסטרטגיה של T-Mobile לפשט עבור הלקוח את מבנה התעריפים המורכב, להקל על קבלת החשבון ולהשיק סטנדרטים חדשים של ערך מוסף וגמישות. חשבונות Flext ניתנים במונחי ליש"ט להבדיל מכמות הדקות או הודעות הטקסט שנצרכו, ומאפשרים ללקוחות להוציא את כספם על כל תמהיל של דקות, הודעות טקסט, דואר קולי והודעות תמונה, לפי רצונם.

חשבונות Flext שונים מההחשבונות האופייניים בתעשייה שמחייבים על השימוש בדואר קולי ובהודעות תמונה בנפרד ממסלולי התעריפים החודשיים.

לאמדוקס קשרים ארוכי טווח עם T-Mobile UK, ולמפעילה הסלולרית מערכות בילינג של אמדוקס, התומכות בלקוחות ה- postpaid שלה. מערכות אמדוקס ניתנות להרחבה ולשדרוג ומסוגלות לתמוך במנויים ובמסלולי בילינג חדשים.

"כדי להתחרות באפקטיביות, ספקי השירותים חייבים לבחון כל הזמן את שירותיהם ואת האפשרויות העומדות בפניהם כדי ליצור חווית לקוח עליונה," אמר מייקל מת'יוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה