פלג ניא: האם המיזוג מתחיל להניב פירות? כנראה שכן

סיפקה מוצרי ריהוט ועיצוב לרשתות שיווק מובילות בכ-20 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2006
ליאור גוטליב |

חברת פלג ניא, שנוצרה בתחילת 2006 בעקבות מיזוג בין חברת פלג תעשיות הפרטית לבין חברת ניא הבורסאית, סיפקה במהלך המחצית הראשונה של שנת 2006 מוצרים בהיקף של כ-20 מיליון שקל לרשתות השיווק המובילות.

בסך הכל, קיבלה החברה הזמנות בהיקף של כ-28 מיליון שקל מרשתות השיווק המובילות בתחומי המזון (שופר סל, קו-אופ, טיב טעם ועוד), והאופנה (גולף, פוקס, המשביר לצרכן, גולברי וכד'). מדובר בהזמנות לאספקת סוגים שונים של מוצרי ריהוט ועיצוב בפורמטים השונים של החברות לעיל בארץ ובחו"ל.

ריהוט חנויות – SHOP FITTING, הינו אחד מתחומי ההתמחות של פלג ניא. ההזמנות התפרסו באופן דומה על פני ששת החודשים הראשונים של השנה, החברה סיפקה מוצרים בהיקף חודשי של 3 מיליון שקל.

על פי צבר ההזמנות הקיים בחברה וצפי הנתונים שבידי הנהלת פלג ניא, היא צפויה להמשיך ולספק מוצרי ריהוט לתחום החנויות בקצב חודשי דומה גם במהלך המחצית השניה של שנת 2006.

נציין, כי חברת פלג ניא פועלת כיום בשני תחומים: ייצור מוצרים לתעשייה (בעיקר מוצרים מבוססי עיבוד שבבי) וייצור מוצרי ריהוט ועיצוב (תחום פעילותה המסורתי של ניא). השליטה בחברת ניא נרכשה על ידי בעלי פלג בשנת 2005, ומייד לאחר רכישתה עברה החברה תהליך התייעלות וארגון מחדש.

בתחילת 2006 הושלם סופית המיזוג בין פלג לניא, ובדו"חות הרבעון הראשון של 2006 מוצגת לראשונה הפעילות המאוחדת של החברה, וזאת לאחר שבעלי פלג העבירו את פעילות פלג לידי חברת ניא.

פלג ניא סיימה את הרבעון השני של 2006 עם הכנסות של כ- 22.5 מיליון שקל ורווח נקי של 4.3 מיליון שקל. את המחצית הראשונה של 2006 סיימה פלג ניא עם הכנסות של 45.5 מיליון שקל ורווח נקי של כ-7.5 מיליון שקל.

נציין, כי מכיוון שהאיחוד בין חברת פלג וניא בוצע בתחילת שנת 2006, הרי שאין רלבנטיות להשוואת נתוני החברה לתוצאות העסקיות אשתקד.

שווי החברה בבורסה עומד על כ-44 מיליון שקל, כך שהיא נסחרת לפי מכפיל רווח של כ-3 על בסיס תוצאות המחצית הראשונה של 2006. מניית החברה עלתה בכ-27% במהלך חמשת השבועות האחרונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה