מי יזכה בתואר הקמפיין האפקטיבי של 2006? נדע ברביעי

טקס סיום תחרות ה-EFFIE של ענף הפרסום יתקיים ביום רביעי (20.9) במוזיאון ישראל ובהנחיית עדן הראל
אפרת אדיר |

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, ה-"EFFIE 2006" מגיעה לקו הסיום, וביום רביעי (20.9) יוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות וכן הזוכה בתואר ה-Grand EFFIE לקמפיין האפקטיבי ביותר לשנת 2006. האירוע, בהנחיית עדן הראל, יתקיים במוזיאון ישראל. תחרות ה-EFFIE החלה בשנת 1968 על-ידי הסניף הניו-יורקי של איגוד השיווק האמריקאי (AMA), במטרה לבדוק את האפקטיביות של הקמפיינים השונים. כיום, התחרות נערכת ב-38 מדינות ברחבי העולם, כאשר לארץ נכנסה התחרות לפני 6 שנים, ביוזמת המי"ל- המרכז הישראלי לניהול, וכבכל שנה היא נערכת בשיתוף עם איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום. השנה הוכנסו לתחרות מספר שינויים, ביניהם, מנהל השיווק של העבודה הזוכה ב-Grand EFFIE יזכה בקורס יוקרתי בן שבוע עד שלושה שבועות באחת האקדמיות המובילות בחו"ל. שינוי נוסף שנכנס השנה הוא שבשלב האחרון של תהליך השיפוט יצטרפו כ-10 מנכ"לים בכירים לבחירת הזוכה בתואר הנכסף של ה-Grand EFFIE. כמו כן, השנה החלה תחרות ה-EFFIE בשיתוף פעולה עם האקדמיה וזאת במטרה לצרף את "אנשי השיווק והניהול העתידיים" לצורת החשיבה של אפקטיביות שיווקית ולשם העשרת חווית הלמידה לתלמידים במסלולי השיווק השונים, כך לדברי עפרה שטראוס, יו"ר התחרות. במסגרת שיתוף הפעולה שולבו עבודות התחרות בתוכנית הלימודים של אוניברסיטת תל-אביב במסלול שיווק וניהול. בנוסף, סטודנטים לתואר שני בשיווק מהאוניברסיטה היוו חלק מצוות השיפוט של התחרות ו-10% מהציון הכולל. מיכל מאירי מנכ"ל גיתם, אמרה, כי "שיתוף הסטודנטים והעברת החשיבה ודרך הפעולה של משרדי הפרסום תאפשר למנהלי השיווק העתידיים להיות אפקטיביים יותר". רשימת המועמדים הסופיים בתחרות ה-EFFIE 2006 נחלקת לקטגוריות הבאות: * בקטגוריית מוצרי צריכה- מזון מועמדים: שטראוס עלית, דנונה משקה בוקר- שלמור אבנון עמיחי שטראוס עלית, גלידת מגנום- ראובני פרידן עוף טוב, שניצל דינוזאורים- גלר נסיס Leo Burnett * בקטגוריית מוצרי צריכה- לא מזון המועמדים הם: יוניליוור ישראל, אקס דיאודורנט לגבר- ראובני פרידן IPG טבע נאות, נעלי נוחות- ראובני פרידן IPG חוגלה קימברלי, מולט- גיתם BBDO * בקטגוריית מוצרי צריכה- לא מתכלים נמצאים הקמפיינים: שופרסל דיל- גיתם BBDO קוקה קולה, כפר המוסיקה- קבוצת פרומרקט ודחף ת.נ.א., תמי 4- אדלר-חומסקי&ורשבסקי - grey * לקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב עלו: סלקום, סלקום ווליום- מק'אן אריקסון עיתון הארץ, TheMarker- מק'אן אריקסון cal כרטיסי אשראי לישראל, אקטיב- גלר נסיס Leo Burnett * קטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית: הסתדרות המורים בישראל- גיתם BBDO וגיתם פורטר נובלי הסוכנות היהודית- גיתם BBDO עמותת אור ירוק- אדלר-חומסקי&וורשבסקי- grey כמו כן, המועמדים לאפ"י פלטינום הם: שטראוס-עלית, must מסטיק ללא סוכר- ראובני פרידן IPG המועצה להסדר הימורים בספורט- Winner- יהושע TBWA H&O אופנה- באומן בר ריבנאי

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה