גרטנר: מיקרוסופט הפכה לשחקן הכי צומח ב-CRM
מיקרוסופט מדווחת על שיא מכירות לרבעון בודד למוצר ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM. ברבעון השני של שנת 2006 נמכרו בעולם 50,000 רישיונות של Dynamics CRM. בנוסף, חברת הייעוץ גרטנר העריכה במחקר על מגמות בתחום ה-CRM שהתפרסם החודש כי מכירות המוצר יגדלו בשנת 2006 בהיקף של 140% לעומת שנת 2005, ובכך מוצר ניהול קשרי הלקוחות של מיקרוסופט יהיה לגדל במהירות הגדולה ביותר בשוק פתרונות ה-CRM גם במהלך 2006-2007.
יש לציין, כי מוצר ניהול קשרי הלקוחות של מיקרוסופט נכנס לשוק העולמי של מערכות ה-CRM לפני 3 שנים בלבד. גרסת Dynamics CRM 3.0 של המוצר שכוונה לראשונה גם למגזר הארגוני (Enterprise) הושקה בעולם לפני פחות משנה באוקטובר 2005. המוצר בגרסתו הנוכחית פועל באינטגרציה מלאה עם סביבת העבודה של חבילת היישומים Office ו-Outlook המשמשות כסביבות עבודה סטנדרטיות בארגונים, עובדה המקטינה את זמני היישום, מפחיתה את עלות הבעלות הכוללת (TCO) ומשפרת את סיכויי ההצלחה של יישום אסטרטגיית CRM בארגון בצורה משמעותית.
בין ארגוני ה-Enterprise בעולם שבחרו במוצר Dynamics CRM ניתן למנות את: Volvo, Philips, ABN AMRO, Boeing, Pfizer, Wallmart ועוד.
בארץ מערכת Dynamics CRM הושקה השנה בגרסה עברית מלאה וכיום ישנם למעלה מ-150 ארגונים בארץ שכבר מנהלים קשרי לקוחות באמצעותה, מסרו היום מהחברה. בין ארגונים אלו ניתן למנות את מכבי שירותי בריאות, חברת אלבר, אלדן, קבוצת השמירה, קבוצת מלם-תים ועוד.
ירון פריימן, מנהל תחום פתרונות עסקיים, "חלק מהארגונים בעולם מיישמים את Dynamics CRM כתחליף ליישומי CRM מסורתיים שנכשלו, מאחר ואנשי השיווק והמכירות לא ראו בהם ערך, וכתוצאה מכך הארגון לא נהנה מה-ROI המצופה. חלק מהארגונים שבחרו ליישם Dynamics CRM עדיין עובדים עם מערכות CRM "ותיקות" שיושמו בעבר ביחידות מסוימות, אך כיום בוחרים ב-Dynamics CRM ליישום מגוון פתרונות "מכווני לקוח" חדשים, וזאת על מנת להשיג יתרון תחרותי, כגון: ניהול קמפיינים שיווקים, ניהול תהליכי המכירות, שימור וגיוס לקוחות, ניהול שותפים ומשקיעים ועוד".