פייר קרדן משקיע 2 מיליון שקל בקמפיין פרסום בארץ

דוגמני הבית של חברת האופנה הצרפתית יגיעו לארץ לצורך צילומי קטלוג סתיו-חורף 2006/7
שרות Bizportal |

המותג העולמי לגברים "פייר קארדן" משקיע כ-2 מיליון שקל בקמפיין הפרסום שלו בארץ ומצלם את קטלוג סתיו-חורף 2006-7במצפה אבירים שבצפון.

זוהי הפעם השנייה שחברת האופנה הצרפתית מצלמת את צילומי הקטלוג בישראל ושולחת את מיטב דוגמני הבית הבינלאומיים של חברת האופנה הצרפתית לצילומים בארץ, אשר צולמו לקמפיינים של חברות מובילות בעולם, כגון: מייסיס, אדידס, נייקי, ריפליי ועוד.

הקטלוג, באמצעות משרד הפרסום בלומנקרנץ ושות', יצולם על ידי צלם האופנה יריב פיין ועל הסטיילינג יופקד גדי אלימלך. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה, מודעות במגזינים נחשבים, ופעילות קד"מ בחנויות הרשת.

חברת "דוכס יבואני אופנה בע"מ" היא בעלת הזיכיון הישראלי לשיווק המותג "PIERRE CARDIN". החברה מפעילה מספר חנויות בקניונים בארץ, ביניהם, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה וגראנד קניון בחיפה ומתכוונת לפתוח בתחילת 2007 מספר חנויות נוספות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה