מגדל מכרה את פעילות יורופ אסיסטנס ב-15.5 מליון שקל
קבוצת מגדל סיכמה את העסקה למכירת הפעילות בישראל של חברת השירותים הבינלאומית יורופ אסיסטנס, לחברת האסיסטנס והבקרה הרפואית פמי פרימיום, מקבוצת דוידוף, בסכום של 15.5 מיליון שקל.
בנוסף להסכם מכירת פעילות יורופ אסיסטנס לפמי פרימיום סוכם, כי לפחות בחמש השנים הבאות תמשיך קבוצת מגדל ותרכוש מפמי פרימיום את שירותי האסיסטנס שרכשה עד כה מיורופ.
המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום ביטוח בקבוצה, אמיר שלח, מסר כי סיכום העסקה עם פמי פרימיום דווקא, נעשה לאחר שמגדל נוכחה בתודעת השירות הגבוהה של פמי והמיומנות המוכחת של החברה בהענקת שירותי מוקד, סיוע ובקרה רפואית ללקוחות ולסוכנים כאחד.
"שירותי האסיסטנס יוצרים ערך מוסף ייחודי לרוכשי פוליסות הביטוח של מגדל והסכם המכירה מבטיח שהלקוחות והסוכנים שלנו יקבלו שירות מעולה גם לאחר מעבר הפעילות לבעלות החדשה" הדגיש שלח.
עם השלמת העסקה לרכישת פעילות יורופ אסיסטנס הופכת פמי פרימיום לחברת השירותים המובילה בישראל העובדת עם לקוחות וסוכנים של מרבית חברות הביטוח הפועלות בישראל. עוד קודם להשלמת הרכישה של פעילות יורופ אסיסטנס, מטפלת פמי פרימיום מידי שנה בכ- 800,000 מנויים בשירותים רפואיים, ונותנת מענה ליותר מ-1,000,000 פניות בשנה – לקוחות, הנתקלים בבעיה רפואית – בארץ ובחו"ל ופונים למוקד הטלפוני המשוכלל שמפעילה החברה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
פמי פרימיום מבצעת בקרה על חשבונות בגין טיפולים ושירותים רפואיים בהיקף של יותר מ- 100 מיליון ש"ח בשנה, משמשת כקופת חולים פרטית ומעניקה שירותים רפואיים לכ-50 אלף איש – בעלי דרכון זר השוהים בישראל. החברה מנהלת כ- 250,000 תביעות רפואיות עבור חברות הביטוח ומשרדים ממשלתיים. פמי מעסיקה כ- 180 עובדים במקצועות הבקרה, הרפואה, העבודה הסוציאלית והפרא-רפואה ומפעילה כ- 1,500 ספקים בתחומי הרפואה והדיאגנוסטיקה השונים.
לפמי פרימיום שני תווי איכות של מכון התקנים הישראלי: תו ניהול תהליכים ותו אבטחת מידע והחברה מקפידה על חיסיון המידע אישי והמסחרי המגיע אליה אגב הטיפול בלקוחותיה השונים.
אייל זינגר, אשר ניהל את המשא ומתן מטעם הרוכשים ציין, כי הרכישה הינה מהלך אסטרטגי שנועד למצות את יתרונותיה היחסיים של פמי פרימיום בשוק האסיסטנס בישראל. "החפיפה הדקדקנית שערכנו עם בכירי מגדל ומנהלי יורופ אסיסטנס והסיכום על קליטתם של מרבית עובדי יורופ בפמי, מבטיחים כי שינוי הבעלות יהיה שקוף מבחינת ציבור הלקוחות והסוכנים" מדגיש זינגר.
מנכ"ל פמי פרימיום, איציק חמו, מקדם את לקוחות ועובדי יורופ אסיסטנס בברכה, ומציין כי פמי גאה להציג תפיסת שירות ייחודית המזכה אותה בציונים גבוהים ביותר בסקרי שביעות הרצון הנערכים מעת לעת - הן בקרב סוכני הביטוח, הן בקרב הלקוחות. "שירות הפרימיום המאפיין את פמי בתחומי הרפואה יוטמע בתוך זמן קצר ביותר גם בתחומי ההתמחות של יורופ, ה- Assistance Home וה- Assistance Road, כאשר הסינרגיה בין הפעילויות והיתרונות לגודל, יגולמו כמובן לטובת הלקוחות" מבטיח חמו.
נציין, הסכם המכירה טעון עדיין קבלת האישורים הפורמליים והרגולטיביים הנדרשים.