מרכז "גרייט סמייל" להלבנת שיניים משיק קמפיין חדש
הקמפיין ילווה בסיסמא: "שעת אחת. טיפול אחד. חיוך אחד מושלם"
מרכז "גרייט סמייל" (Great Smile) להלבנת שיניים וטיפוח הפה משיק קמפיין חדש, באמצעות ארד תקשורת ובהשקעה כספית של 150 אלף שקל.
הקמפיין ילווה בסיסמא: "שעה אחת. טיפול אחד. חיוך אחד מושלם", ויעלה במודעות עיתונות וברדיו תל-אביב 102FM.
הסניף הראשון של גרייט סמייל, המתמחה בהלבנת שיניים, נפתח במרכז ויצמן בתל-אביב, בהשקעה הנאמדת בכמיליון שקל. כמו כן, בכוונת הרשת לפתוח 3 סניפים נוספים, בפריסה ארצית, עד סוף שנת 2008.
לדברי ד"ר ארי גרינספן, מבעלי גרייט סמייל, שיטת ההלבנה של 'גרייט סמייל' הוכתרה על פי ה-ADA, המגזין היוקרתי של איגוד רופאי השיניים האמריקאי, כשיטה בעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק הלבנת השיניים העולמי, המביאה את התוצאות הטובות ביותר ובזמן הקצר ביותר של 45 דקות.