SMS יודיע לכם מתי החבילה שהזמנתם בטלפון יצאה לדרך
מאז הושק השירות החדש, מציינת חברת "דיירקט סחר", כי פחת מספר הפניות לשירות הלקוחות של המרכז ב-30%; השירות החדש מאפשר לקונים לעקוב דרך האינטרנט או באמצעות הטלפון אחרי החבילה
מרכז ההזמנות הטלפוני "דיירקט סחר" השיק בימים אלה שירות חדש ללקוחותיו, העורכים את הקניות באמצעות הטלפון: עם יציאת המוצר הארוז מהמחסן, נשלחת הודעת טקסט סלולרית (SMS) ללקוח, המודיעה על יציאת החבילה ומספרה.
לדברי מנכ"ל דיירקט סחר, אפי לוי, מאז הושק השירות החדש, פחת מספר הפניות לשירות הלקוחות של המרכז ב-30%. "רבים מהלקוחות שערכו הזמנות מוצרים באמצעות הטלפון, היו מוטרדים לגבי זמני ההגעה של המוצר שהזמינו. השירות החדש מאפשר לקונים לעקוב דרך האינטרנט או באמצעות הטלפון אחרי החבילה. כמו כן, הם מחויבים בתשלום רק לאחר שהמשלוח יצא לדרך".
מרכז ההזמנות "דיירקט סחר" מקבוצת טלכלל נוסד לפני כשנה ומחזיק ב-30% משוק ההזמנות הטלפוניות. המרכז מתמחה במוצרים לבית ולגינה, מוצרי בידור ופנאי, מוזיקה, ספרים ותכשיטים.
- 2.ארז 11/07/2013 10:22הגב לתגובה זוהאם מדיניות המערכת מאפשרת גם לפרסם חוויות קניה שקרית ומגעילה ? או שמותר להגיד רק שדברים טובים קורים ובגלל זה אין כאן תגובות בכלל??!?
- 1.ארז 11/07/2013 10:21הגב לתגובה זוכל נציגה אומרת משהו אחר. שירות מחפיר ובוטה. ההזמנה בוטלה עקב היחס המחפיר של הנציגים שולחים אותכם למחסן (אין שם אף אחד) אין עם מי לדבר בטלפון אין מנהל אין מנכל (אפי לוי - זה שם שאפשר לרדוף אחריו לנצח ) בסוף אתם תרדפו אחרי חברת האשראי שלכם בשביל לבטל - אחרי שתגלו שהם כבר קיבלו את הכסף ועכשיו צריך לרוץ לבית משפט. תזכרו במילים האלה. ראו הוזהרתם