מעין טירנגל

מעין טירנגל, מנכ"ל חברת האינטראקטיב Euro4D מקבוצת יורו תל-אביב, עונה על שאלון האינטרנט
אפרת אדיר |

כאתר אינטרנט, החלטנו לבחון את התחום שלנו ולשאול אנשי מקצוע מענף הפרסום שאלות בנושא האינטרנט וגם שאלות אישיות. השבוע מתארח ב-BIZ-QUIZ מעין טירנגל, מנכ"ל חברת האינטראקטיב Euro4D מקבוצת יורו תל-אביב.

לאיזה מותג בינלאומי היית רוצה לעשות קמפיין אינטרנט?

לאחד ממותגי חברת virgin. זו חברה בעלת מותגים ידועים ממספר תחומים שונים (תעופה, מוזיקה, סלולר, life style ועוד) ובכל תחום הם מפרסמים בדרך ייחודית, לא רצינית מדי, עם הרבה הומור ובידור.

מהו קמפיין האינטרנט הבולט בישראל בשנת 2006? אני חושב שחברות הסלולר בלטו השנה, אם זה בקמפיין סלקום ווליום, מהלך הספורט של פלאפון, או אורנג' עם מספר קמפיינים מאוד בולטים.

איזה אדם מתחום הפרסום בעבר ובהווה תרם את התרומה הגדולה ביותר לתחום?

ינון לנדנברג ורפי צרפתי זיהו את כוחו של האינטרנט לפני כ-8 שנים. שניהם החליטו להקים את חברות האינטראקטיב הראשונות ובכך תרמו באופן משמעותי לקידום התחום.

מה הפספוס הגדול ביותר בתחום הפרסום באינטרנט שהיה השנה?

לדעתי לא ראינו מספיק מיכולות הפרסום באינטרנט בארץ. כלומר, ראינו באנרים אינטראקטיבים, מתפרצות בולטות, קריאטיב טוב מאוד, אבל את הדבר הזה שכולם מדברים עליו: web 2.0, סרטונים ויראלים, תוכן שיווקי ויח"צ אונליין - ראינו רק בניצוצות קטנים. הרבה כתבות נכתבו בעניין ומעט מעשים.

אני מאמין שבשנת 2007 משרדי האינטראקטיב ישכילו לפרסם וליצור מהלכים שיווקיים באינטרנט מעבר לקמפיינים המוכרים לנו.

איזה חלק מעוגת הפרסום יתפוס האינטרנט בעוד כ-5 שנים?

אני מעריך שבעוד 5 שנים לא יהיה תחום "פרסום באינטרנט", אלא תחום "פרסום דיגיטלי", הכולל בתוכו Cross-platform של האינטרנט, הסלולר וטכנולוגיות אחרות וחלקו בעוגה יהיה כ-25%.

איפה אתה רואה עצמך בעוד מספר שנים?

כמה שנות אדם הן שנת אינטרנט? ללא ספק, אני רואה את עצמי ממשיך לתרום את חלקי בקידום והתפתחות התחום הדיגיטלי בארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה