קולגייט משקיעה 3.5 מיליון שקל בקמפיין למשחת שיניים
חברת ש.שסטוביץ בע"מ, יבואנית מותג "קולגייט", יוצאת בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים "קולגייט למניעת עששת" בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שקל, תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט -– להגנה יעילה פי 2 מפני עששת".
הקמפיין מתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות) ומציג רופאת שיניים מוסמכת המסבירה על תופעת העששת וממליצה על משחת השיניים קולגייט כיעילה פי 2 למניעת עששת - גם ללקוח הכי חשוב שלה - בנה.
ממחקרים שערה קולגייט נמצא, כי עששת הנה עדיין הבעיה הגדולה בכל הקשור לבריאות הפה ברוב המדינות המתועשות אשר משפיע על בין 60% ל-90% מכלל תלמידי בית ספר וגם על הרוב המובהק של המבוגרים. נתונים גרפיים מראים, כי עששת הנה מחלה שכיחה בכל אזורי העולם. אפילו במדינות מתקדמות כמו אמריקה שהצהירה על ירידה דרמטית בעששת. ראוי לציין, כי עששת ילדים עדיין קיימת ברמת "מגיפה".
הקמפיין החדש, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, כולל סרטון פרסום באורך 30 שניות בערוצים 2 ו-10 ושילוט בנקודות המכירה.
שוק משחות השיניים בישראל עומד על כ-160 מיליון שקל. המותג קולגייט מוביל עם נתח שוק של 53% כאשר נתח השוק של קולגייט בסגמנט המשחות הבסיסיות הנו 59.8% (עפ"י דו"ח נילסן כספי שנתי 9/2006).