קמפיין חדש לנסטי לחיזוק המותג בהשקעה של 5 מליון ש'
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין רחב היקף למותג נסטי, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R הינו חלק ממהלך לבידול וחיזוק המותג נסטי המוביל את שוק התה הקר בישראל.
המהלך כולל קמפיין טלוויזיה תחת הקונספט: "NESTEA.WONDERFUL". סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים בהרי ההימליה, המעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי.
יפית כהן דמרי, מנהלת מותג נסטי: "סרטון הפרסומת החדש של נסטי מחזק את ערכי המותג המרכזיים: רעננות, טעם וטבעיות. ייחודיות הסרטון מתבטאת בעובדה, כי הצלחנו לגייס נזירים בודהיסטיים אמיתיים לקמפיין שצולם במנזר שכוח אל בהרי ההימלייה. המקום מייצג את החיבור בין הגוף והטבע, ואילו ההתענגות של הנזירים מהמשקה לאחר מאמץ הטיפוס הקשה מבטאת שני ערכים נוספים של נסטי: רעננות וטעם ייחודי".
במקביל לקמפיין, נערכת פעילות טעימות חוויתית ברחבי הארץ ברוח ערכי המותג, באמצעות חברת פרומרקט. התה הקר מוצע בטעמים: לימון ואפרסק ודיאט אפרסק, באריזות אישיות ומשפחתיות.
שוק התה הקר בישראל נאמד בכ-70 מיליון שקל בשנה, כאשר מחצית מהצריכה נעשית באריזות אישיות וכמחצית מהמכר באריזות משפחתיות של 1.5 ליטר. קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ-80% נתח שוק והוא רשם גידול של כ-95% בשנה האחרונה.