"משהו קטן וטוב" - הטבות בשווי 20 מיליון שקל מסלקום
חברת הסלולר סלקום תסיים את שנת 2006 במהלך "משהו קטן וטוב", המציע מגוון הטבות מעולם הפנאי שילוו את לקוחות החברה בחודשי החורף. שווי ההטבות נאמד ב-20 מיליון שקל.
ההטבות יוצעו ל-2.7 מיליון הלקוחות של סלקום ויתחלפו מדי שבועיים, כאשר הההטבה הראשונה תחל בימים הקרובים. כמו כן, תושק קולקציה חדשה של מכשירי דור 3 ומבצע "שנה ראשונה עלינו", במסגרתו מקבלים פטור מתשלום על המכשיר בשנה הראשונה.
עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "לקראת סוף השנה רצינו להמשיך ולחזק את הקשר עם לקוחותינו, דבר בו המתקדנו במהלך השנה האחרונה, במספר מהלכים מפתיעים, "משהו קטן וטוב" הוא המהלך המרכזי שלנו לסיום שנת 2006 והוא מסכם שנה של עשייה למען הלקוח. זוהי המסורת ה"סלקומאית" שמשלבת מתן הטבות סלולריות והטבות שאינן מעולם הסלולר".
ההטבה הראשונה שתינתן היא חמישה רבי מכר במחיר של מאה שקל ברשת חנויות "צומת ספרים". את ההטבה יוכל כל לקוח לממש עד 3 פעמים. בין הכותריםניתן למצוא רבי מכר, ספרי ילדים, בישול, מתח, רומנים ועוד.
ההטבות מרוכזות בכרטיס מגנטי בשם "ככה זה כשאוהבים", אותו ניתן לקבל הזמנה דרך האינטרנט, דרך מוקד השירות כוכבית 515* או במרכזי השירות של סלקום. כל כרטיס הינו אישי ואינו ניתן להעברה ויוצמד לו מספר סידורי שישוייך למספר הנייד של הלקוח עם פרטי הלקוח. יצויין, כי אין הגבלה בכמות המלאי של כרטיס ההטבות וכל לקוח יוכל לקבל את הכרטיס.
מהלך חורף 2006 יגובה בשני קמפיינים: האחד - קמפיין "משהו קטן וטוב" באמצעות גיתם. הקמפיין השני - "שנה ראשונה במתנה",באמצעות מקאן אריקסון, אשר ילווה בסיסמא "סלקום במבצע מכשירי דור 3 שנה ראשונה מתנה". הקמפיינים ילוו במודעות בעיתונות, אינטרנט ורדיו.
יצויין, כי בסקר מדד השירות אשר פורסם לאחרונה השוותה סלקום את שביעות הרצון הכללית של הקלוחות לזו של חברת פרטנר ואף הציגה שיפור נאה בארבעה פרמטרים נוספים: זמן המתנה, אדיבות השירות, ציפיות מהשירות והמלצה לחברים. עוד הובילה סלקום בפרמטר הייחודי לענף של "שביעות רצון מהמכשיר והקליטה".