עמרי פדן: "מקדונלד'ס צומחת בישראל בכ-10% מדי שנה"

לפי הערכות זכיין הרשת בישראל, תסיים מקדונלד'ס את השנה עם מחזור מכירות בהיקף כספי של למעלה מ-400 מיליון שקל; צפי ל-2007 - מחזור מכירות של 450 מיליון שקל
אפרת אדיר |

"עד סוף שנת 2008 תגיע רשת מקדונלד'ס למחזור מכירות של חצי מיליארד שקל בישראל", כך לדברי עמרי פדן, זכיין מקדונלד'ס בישראל, הטוען כי המהפכה הבריאותית סייעה בצמיחת הרשת.

השנה פתחה מקדונלד'ס 10 מסעדות חדשות בישראל ובשנת 2007 היא מתכננת פתיחת 12 מסעדות נוספות, מתוכן 2 מסעדות כשרות וכך גם לגבי שנת 2008.

פדן מוסיף, כי הרשת צומחת בקצב ממוצע של כעשרה אחוזים לשנה, כאשר השנה תסיים הרשת מחזור מכירות בהיקף כספי של למעלה מ-400 מיליון שקל. "בשנת 2007 מחזור המכירות יגיע לכ-450 מיליון שקל, וב-2008 יחצה, כאמור, מחזור המכירות את קו חצי מיליארד השקלים והרשת תפעל עם 150 מסעדות".

נזכיר, כי לפני כשנתיים השיקה הרשת בארץ את המהפכה הבריאותית, כחלק מאסטרטגיית אימוץ המגמה בקרב רשתות מזון ומזון מהיר בעולם. במסגרת ההשקה, יצאה הרשת עם בשורה של מהלכים חשובים המוכיחים את עצמם ביניהם: מעבר לשמן קנולה איכותי ללא שומן טראנס ומופחת בשומן רווי; מעבר ללחמניות מועשרות בויטמינים וסיבים; הפחתת הקלוריות ברטבים; הפצת חוברות "תזונה ואורח חיים בריא" הכוללות את הערכים הקלוריים של תפריט מקדונלד'ס וסימון הערכים התזונתיים באמצעות מדבקה על כל מוצר ומוצר הנמכר ברשת.

כמו כן, לפני חודשיים השיקה הרשת את ה-"easy רויאל", האח הצעיר של המבורגר "מק רויאל" עם ערך קלורי של 386 קלוריות בלבד.

(צילום עמרי פדן: אלי דסה)

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה