דרושים עובדים בתחום השיווק החוויתי!
שיתוף פעולה בין אתר Promo מקבוצת SBC ואתר Wantad יצר פלטפורמה חדשה לדורשי עבודה בתחום השיווק החוויתי.
אתר הדרושים הייחודי מרכז משרות בתחום הקד"מ והאירועים, תוך התמקדות בתחום השיווק החוויתי, במטרה לתת מענה לגיוסי עובדים הן מצד משרדי פרסום וסוכנויות קידום מכירות והן מצד המפרסמים. קטי ביסראור, עורכת אתר פרומו, סוברת שעולם הדרושים נוטה יותר ויותר להתמחות. מה שנכון לעולם ההייטק נכון גם לעולם הפרסום והשיווק. המפרסמים, המחפשים עובדים, נוטים לפרסם בזירה שמבינה את השפה, שבה תהיה אפשרות להגיע למועמדים המתאימים. לדבריה, "עד היום לא קמה פלטפורמה ייחודית, ממוקדת, לעולם הפרסום והשיווק החוויתי שאפשרה התאמה בין עובדים למעסיקים ובין מעסיקים לעובדים".
השיווק החווייתי מהווה כיום יותר מ-60% מהוצאות השיווק של החברות במשק. חברות רבות אינן יוצאות בקמפיין פרסום מבלי לשלב כבר בשלב התכנון האסטרטגי אירועים מגוונים, קידום מכירות, תכנון נקודת המכירה, קמפיין אינטראקטיבי עם מהלכים של מעורבות אקטיבית של הגולש, השתתפות בתערוכות ומרכזי מבקרים. "העולם הזה דורש יותר ויותר מיומנות, המתמחות והתמקצעות" אומרת ביסראור. תומר בן דן, מנהל ומייסד אתר Wantad, אומר, כי "אתר Wantad הוקם במטרה לספק מענה מקצועי לענף הדרושים בתחום הפרסום והשיווק ואין ספק כי לאור התפתחות האדירה בתחום השיווק החוויתי בשנים האחרונות יש מקום נכבד לשיתוף פעולה מסוג זה שרק יחזק את השידוך בין עובדים מקצוענים לחברות השונות בתחום".