רשת "קפה קפה" במהלך אסטרטגי: עוברת מהרחוב לקניון
איש העסקים רונן נימני, מנכ"ל ובעלים של רשת בתי הקפה "קפה קפה" הודיע היום (ג') על התרחבותה האסטרטגית של הרשת וכוונתה להיכנס לקניונים. זאת, לאחר פעילות של 5 שנים ב-14 סניפים, הממוקמים ברחובות מרכזיים בערים בגוש דן ובתל אביב בפרט.
הסניף הראשון בקניונים נפתח השבוע בקניון בת-ים, בהשקעה של 300 אלף דולר והוא משתרע על שטח של 250 מ"ר. על עיצוב בית הקפה אמון אדריכל הפנים, דניאל חסון. לדברי החברה, הסניפים הנוספים שייפתחו בקניונים יכניסו את האווירה השכונתית-תל אביבית לתוך מתחמי הקניות המסחריים, לצד שירות אישי מצוות העובדים.
נמני מסביר, כי "בעוד בתל אביב מתחמי הבילוי נשארו ברחובות, בערים האחרות בארץ, התושבים נוהגים לבלות בעיקר בקניונים. כאסטרטגיית הגידול שלנו בארץ שמטרתה להפעיל בית קפה בכל עיר מרכזית בישראל, לא נותרה לנו ברירה אלא לפתח את הרשת לתוך הקניונים, תוך שמירה על הצביון האורבאני והאישי של בתי הקפה. אנו מתכננים עד סוף השנה להיכנס לקניונים נוספים בערים המרכזיות בישראל".
הפיילוט הראשוני לבית קפה בקניון המטמיע בתוכו את מרכיבי המותג, נוסה על ידי הרשת דווקא בחו"ל בקניון הגדול של סופיה, בירת בולגריה ונרשמה הצלחה. המודל מועתק לישראל והוא זה שיוביל את הרשת במיקומים בקניונים.