גלובקול משקיעה כמיליון דולר בקמפיין פרסום ראשון
חברת התקשורת גלובקול מקבוצת איי.די.בי, הנמצאת בבעלות נוחי דנקנר, יוצאת לראשונה מזה 10 שנים בקמפיין פרסום בהשקעה של כמיליון דולר. במסגרת הקמפיין, מציעה החברה שיחות חינם במשך שנה למצטרפים חדשים במגזר העסקי. חברה שתצטרף לשירות של גלובקול תשלם רק עבור שירותי המרכזייה של הפעלת הרשת והשיחות, כאמור, חינם.
המהלך הפרסומי מושק לצד פעילות נוספת של גלובקול אשר החלה החלה לספק שירותי מפ"א (מפעיל פנים ארצי) באופן עצמאי ללקוחות עסקיים ופרטיים לאחר קבלת הרשיון לכך. התחרות בשוק הטלפוניה הפנים ארצית מעמידה את גלובקול מול בזק ו-HOT ומאלצת אותה לצאת במבצעים אטרקטיביים למשיכת מנויים חדשים.
הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי ויכלול פרסום בעיתונות הכתובה, באינטרנט, שילוט חוצות ופעילות קד"מ.
המסר המוביל בקמפיין ההשקה הוא: גלובקול- Your bridge to IP telephony, מסר זה הוא חלק מעולם תוכן שלם שבונה גלובקול סביב הלקוח והוא מבטא למעשה את תמצית האסטרטגיה- Globcallize your business.
גלובקול יוצאת בקמפיין לאחר שביצעה שינוי אסטרטגי מהותי תוך מיתוג מחדש. השינוי שבוצע מגיע לאחר שהושלם מהלך לגיבוש מחדש של אסטרטגיית החברה. לדברי החברה, במסגרת המיתוג מחדש הוגדר שדה הקרב העתידי והנוכחי, נבנו מוצרים שיתנו מענה הולם לטריטוריה החדשה, חודדו מסרים ובוצע שינוי של הנראות הכללית של החומרים השיווקיים.
עוד לטענת גלובקול, תפישת השירות והקשר עם הלקוח הם הבסיס להחדרת טכנולוגיה ומהווה את אחד מהערכים המרכזיים שגלובקול דוגלת בהם.
כחלק מהמיתוג המחודש שינתה גלובקול גם את הלוגו של החברה ללוגו חדשני יותר, בצבעי אדום וכסף, המסמל לדברי החברה, את הטריטוריה החדשה בה תפעל החברה, את המימדים שנוספו בהיבטי הטכנולוגיה ובעיקר מציף את המובילות של גלובקול ואת החדשנות בכל הקשור לפתרונות תקשורת כוללים לארגון. כמו קמפיין הפרסום, כך גם בלוגו ניתנה חשיבות לצבעים- אדום, המסמל חום ומעיד על השירות מול הלקוח, וצבע הכסף- המתחבר אל המגזר העסקי שאליו פונה גלובקול בעיקר.