שופרסל: השקענו 150 מליון ש' ברשת "שופרסל שלי"

הרשת מבוססת על חנויות שופרסל, היפרנטו, קלאבמרקט וחצי קופה עם שטחי מסחר של 350-1,500 מ"ר ומונה כ-125 חנויות. תעלה בקמפיין פרסום של 3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת השיווק שופרסל השיקה היום את המותג השלישי במסגרת הרה-ארגון שהיא מבצעת מאז מארס 2005. אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל הרשת הכריזו היום במסיבת עיתונאים על השקת תת הרשת "שופרסל שלי" שתהיה רשת החנויות השכונתיות של שופרסל בפריסה ארצית.

הרשת, מונה כ-125 חנויות בפריסה ארצית מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. ראשי הרשת מסרו היום, כי במיתוג מחדש של הרשת השכונתית בוצעה בהשקעה של כ-150 מיליון שקל. "שופרסל שלי" מבוססת על חנויות שופרסל, היפרנטו, קלאבמרקט, וחצי קופה עם שטחי המסחר של בין 350 מ"ר ל- 1,500 מ"ר לחנות.

לרגל השקת שופרסל שלי, עולה הרשת בקמפיין פרסום ארצי באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, תחת הסלוגן: מה שיותר קרוב יותר טרי בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין כולל שילוט ארצי המונה כ- 1,900 מכוונים, קמפיין רדיו בביצוע של דורי בן זאב, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית לקראת ראש השנה.

רוזנהויז אמר היום, "אנו משיקים את הרשת השלישית המהווה נקודת ציון חשובה נוספת ביישום האסטרטגיה של שופרסל, עליה הכרזנו בסוף שנת 2004. על פי נתוני נילסן לחודש יולי 2006 מצטבר, רשת שופרסל מהווה 37.7% נתח שוק מהשוק המאורגן".

במארס 2005 הושקה "שופרסל דיל", הרשת המציעה את סל הקניות הזול ביותר לאורך זמן, על פי טענת שופרסל. על פי נתוני נילסן לחודש יולי 2006 מצטבר, שופרסל דיל מהווה 13.4% נתח שוק מהשוק המאורגן. בפברואר 2006 השיקה הרשת את "שופרסל ביג" שהיא רשת חנויות היפרמרקט המציעה מגוון עשיר של מוצרים, מחלקות ייחודיות, במבצעים גדולים ואטרקטיביים וחוויה אופטימלית, על פי נתוני נילסן לחודש יולי 2006 מצטבר "שופרסל ביג" מהווה 8.1% מהשוק המאורגן".

רוזנהויז הוסיף : "משימתנו היא להמשיך ולהיות הרשת הקמעונאית המובילה בישראל על ידי מתן אפשרות בחירה ללקוחותינו לבחור , לקנות וליהנות מחוויית קניה שונה ומגוונת המותאמת לצרכיו בכל אחד מהפורמטים הקמעונאיים שבנינו".

ראשי הרשת אמרו היום, כי המותג שופרסל שלי מבוסס על הערכים: מובילות, ישראליות, הוגנות, אמינות ושירות. החנויות הותאמו לקניה לפי מודל בינלאומי שפותח בשיתוף עם חברת המיתוג הבינלאומית אינטרברנד: בדמיון ובהלימה לרשת שופרסל ביג. הן מעוצבות כשופרסל ומציעות במה שווה לכל המוצרים ובכך מקלה על הזיהוי, הבחירה וקבלת החלטה של הלקוח, גישה וחניה נוחה, מעברים רחבים ושילוטי הכוונה ברורים בכל מעבר, תיחום והדגשת המחלקות על ידי עיצוב קשתות בצבעוניות מיוחדת ומבדלת מן המחלקות האחרות, המוצרים מסודרים בגובה העיניים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה