קמפיין YOU עלה לראשונה לשידור בחצי גמר כוכב נולד
חברת החלב, טרה מעלה קמפיין טלוויזיה ל-YOU- סדרת משקאות היוגורט עם התוספים הבריאותיים, תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי.
הקמפיין תחת הסיסמא "הרגשה שכולה אנרגיה" באמצעות משרד הפרסום JWT בהשקעה של כ-250 אלף דולר, עלה לראשונה לשידור בחצי הגמר של התוכנית "כוכב נולד" בחמישי האחרון ומציג את ערכי הקונספט של You: אנרגיה ובריאות.
את הקמפיין מובילות דמויות נשיות מאוירות, המופיעות על גבי בקבוקי משקאות היוגורט ועוסקות בפעילויות גופניות מגוונות, כאשר לכל אחד מהטעמים מותאמת הדמות והתוסף הייחודי. בנוסף, אל חבורת הבנות המופיעות בקמפיין, מצטרפת חברה חדשה בטעם דיאט קרנברי דובדבן עם תוסף בריאותי אומגה 3.
על פי נתוני סטורנקסט, שוק משקאות היוגורט נאמד בכ-55 מיליון שקל בשנה. מתחילת השנה מדווחת טרה כי המכירות בקטגוריה זינקו בלמעלה מ-100%, מנתח שוק של כ-15% לנתח שוק של כ-30%, בעוד דנונה של שטראוס מחזיקה בכ-70% מהקטגוריה.
יצויין, כי קמפיין YOU של טרה עולה בסמיכות לעלייתו של קמפיין לכרטיס האשראי המשותף לדיינרס ולקבוצת הריבוע הכחול ודור אלון, בכיכובה של יונה אליאן, הממותג אף הוא תחת אותו שם- YOU.
כך נראה, כי סוגיית השימוש בשם זהה לשני מותגים שונים- כרטיס אשראי ומשקה יוגורט לא נפתרה בדרך יצירתית וטרה לא חזרה בה ובחרה להמשיך בהשקת המותג YOU מאשר ליצור בידול בעולם המותגים.