הקמפיין הפרסומי לג'ינס קסטרו ממשיך לאינטרנט
הקמפיין יעלה היום (ג') בשתיוף פעולה עם קבוצת אתרי MSN וישלב קטעי וידיאו שונים
המהלך התקשורתי של קסטרו ממשיך ולאחר קמפיין הטלוויזיה לג'ינס קסטרו, עולה היום (ג') קמפיין אינטראקטיבי חדשני לקולקציית הג'ינסים לסתיו 2006, בהשקעה של כ-200 אלף שקל.
קמפיין האינטרנט בוצע בשיתוף קבוצת אתרי MSN ועושה שימוש במוצר פרסום חדש, המאפשר מיתוג כל דף השער של האתר תחת המעטפת המיתוגית של קסטרו, תוך שילוב קטעי וידאו ייחודיים. הקמפיין יעלה בפורטלים של Msn הכוללים את: Start Goop ובמסנג'ר של MSN.
הקמפיין הועלה באמצעות משרד הפרסום נקסט-אין המתמחה בפעילות אינטראקטיבית חדשנית. כפי שצויין, לפני כשבוע עלה לאוויר קמפיין הטלוויזיה של ג'ינס קסטרו בהשקעה של 2 מיליון שקל, בערוצים 2, 10 ו-24.