יעל תוכנה הטמיעה מערכות בילינג ב-10 מ' שקל בכללית

נדב שפיר, מנהל חטיבת המכירות של יעל תוכנה ומערכות: "זה אחד מהפרויקטים המרכזיים עליהם עמלה יעל תוכנה ב-3 השנים האחרונות"
שרות Bizportal |

חברת יעל תוכנה ומערכות הודיעה היום (ג'), כי סיימה בהצלחה יישום והטמעת מערכת בילינג מרכזית עבור שירותי בריאות כללית. נציין, כי בשנת 2003 ניגשה יעל תוכנה ומערכות למכרז, וזכתה בו עם חברת dsIT כקבלן משנה. המערכת החדשה, שהטמעתה הושלמה בימים אלה, מקשרת בין כל תוכנות הניהול השונות הקיימות בקופת החולים ומאפשרת תהליכי גביה נוחים יותר.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת Customer Care & Billing חדישה אשר מושתתת על מערכת e-asyBill של חברת dsIT. המערכת החדשה לחיוב ולגביה מאפשרת כיום ללקוחות קבוצת שירותי בריאות כללית לקבל שירות איכותי וזמין בגין שירותי הבריאות השונים, מציגה לשירותי בריאות כללית תמונה אחידה של ההתחשבנות הכוללת של לקוחותיה.

כמו כן, מאפשרת המערכת הגדלת מגוון השירותים בתשלום הניתנים ללקוח, קיצור משך הזמן לפעילות הלקוח בקופה, הקטנת היקפי הפעילות במזומן ובהמחאות במרפאות והעמדת בסיס מידע תפעולי שלם בהיבט הלקוח והשירותים הניתנים לו.

שירותי בריאות כללית בחרו ביעל תוכנה ומערכות ו-dsIT בשל איכות המערכות, הן מההיבט הטכנולוגי והן מההיבט הפונקציונלי, איכות שירותי התמיכה, האחזקה והפיתוח, כמו גם היכרותם המעמיקה וניסיונם של החברות עם עולם הבריאות בכלל ושירותי בריאות כללית בפרט. המערכת, כך על פי שירותי בריאות כללית, תומכת במדיניות הכללית לשקיפות מלאה מול הלקוחות ביחד לשירותים אותם הם צורכים ולעלויותיהם. היא מהווה חלק נוסף ממהלך נרחב ואסטרטגי של הקופה לשיפור השירות והנוחות של לקוחותיה.

נדב שפיר, מנהל חטיבת המכירות של יעל תוכנה ומערכות אומר: "זה אחד מהפרויקטים המרכזיים עליהם עמלה יעל תוכנה ב-3 השנים האחרונות, תוך יישום טכנולוגיות מתקדמות שנועדו לשפר את מערך השירות של שירותי בריאות כללית. במסגרת ההסכם נמשיך לתמוך במערכת ונתאים אותה בהתאם לצרכים העתידיים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה