קמפיין חדש לדיאט מאלטי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות פובליסיס-אריאלי תחת הקונספט: "דיאט מאלטי- מדהים כמה זה טעים"
אפרת אדיר |

מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין למותג דיאט מאלטי, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, חסויות וקמפיין קולנוע בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל, תחת הקונספט "דיאט מאלטי- מדהים כמה זה טעים".

סדרת הסרטונים הקצרים מעבירים את המסר שקשה להאמין שקיים משקה דיאט כל כך טעים, שכן במבחני טעימה שערכה החברה נמצא, כי הצרכן לא הבחין כלל בהבדלי טעם בין המאלטי הרגיל לדיאט מאלטי.

אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי, מסרה, כי "מבשלות בירה ישראל היתה הראשונה שהשיקה בירה שחורה דיאט בישראל בשנת 2003. בעקבות מחקרים שבהם עלה, כי המחסום העיקרי לצריכת מאלטי הינו תדמיתו כמשקה משמין, הקמפיין החדש של דיאט מאלטי מציג את המשקה כמשקה מפנק ומדגיש את הערכים הקלוריים הנמוכים של הדיאט מאלטי מבלי להתפשר על טעם הנפלא".

מבשלות בירה ישראל נמצאת בבעלות החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה) וחולשת על למעלה מ-35% מהשוק. בין היתר, משווקת החברה את המותגים קרלסברג, טובורג, סטלה, גינס,ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה