מטרנה מותחת את המותג לתחום המשקאות לילדים
חברת מעבדות מטרנה, חברת מזון לתינוקות, נכנסת לתחום המשקאות וחונכת קטגוריה חדשה לפעוטות ולילדים בשם מטרנה ביג- אבקה להכנת משקה חלב מועשר ב-3 טעמים: שוקו, בננה ותות.
מטרנה ביג פותח במטרה לספק פתרון תזונתי המשכי לקהל הילדים אשר סיים או עומד לסיים את השימוש בתחליפי החלב של שלב 3 והוא מיועד בעיקר לגילאי 2.5 שנים עד 6 שנים.
בכך, נכנסת מטרנה לשוק משקאות האבקה המכיל את המותגים: שוקולית של עלית ושוקו נסקוויק של אסם. מהחברה מעריכים כי קטגוריה זו תגיע לשווי של כ-12 מיליון שקל בשלוש השנים הקרובות.
המהלך יתוקשר, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל וילווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות JWT, שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה: "השוקו הראשון שלי- שוקו בריא לילדים". כמו כן, תלווה ההשקה בפעילות קד"מ רחבה.
לדברי גלי ניר, סמנכ"לית שיווק מטרנה: "מבדיקות שערכנו זיהינו צורך של הורים במשקה בריא אשר יסייע לספק לילדיהם תזונה מאוזנת ומבוקרת. השקת מטרנה BIG הנה מהלך של הגדרת קטגוריה חדשה וחדשנית במטרנה של משקאות לקהל יעד חדש שלא פעלנו מולו עד כה".
מבחינת הערך התזונתי, מכיל מטרנה ביג 23 ויטמינים ומינרלים, חיידקים פרוביוטיים BIO, התורמים לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף וסיבים תזונתיים, המסייעים בתהליך העיכול. המשקה מופחת סוכר ומכיל 0% שומן.
המוצר ישווק באריזות של 450 גרם במחיר מומלץ של 25 שקלים, כאשר אבקת המשקה מכילה חלב ולצורך הכנתו יש להוסיף מים בלבד. לצורך עיצוב האריזות נעשה שת"פ עם דיסני ישראל והאריזות יעוצבו בדמויות מקוריות של DISNEY- פו הדוב, טיגר ורו.
פטריסיה להי-אנגל, מנהלת סחר ושיווק דיסני ישראל: "השמנה בקרב ילדים הפכה להיות בעיה בריאותית משמעותית בעולם המערבי. חטיבת מוצרי הצריכה של דיסני התחייבה, כחלק מאסטרטגיה עולמית לקדם תזונה בריאה לילדים. בישראל, דיסני בחרה במטרנה ביג כמוצר הראשון לפורטפוליו הבריאותי החדש. אריזות מטרנה ביג עוצבו על פי השפה הויזואלית החדשה של דיסני למיתוג מזון בעל ערך מוסף בריאותי– BETTER FOR YOU".
אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית של מעבדות מטרנה: "מטרנה BIG, משלבת בתוכה את "הנוסחה המשולשת" התורמת להתפתחות, חיסוניות ועיכול".