ספרות
צילום: PIXABAY

האם כדאי ללמוד ספרות?

תוכן בחסות |

תחום הספרות נחשב לתחום ייחודי, המעניק מקצוע לחיים, וגם אפשרות לביטוי יצירתי. אצלנו באקדמיית השיער של דיויס ואודי, תוכלו להעמיק את הידע אודות ספרות, ולהיכנס לתחום מרתק ומעניין. אנו באקדמיית השיער דיויס ואודי נשמח ללמד אותכם על עולם הספרות באופן חווייתי, על מנת שתוכלו להתקדם מקצועית ולהגשים את החלום שלכם להיות ספרים למגוון רחב של לקוחות.

אנו מציעים לכם לימודים מקצועיים של ספרות כדי שתוכלו לרכוש מקצוע איכותי, וכן כדי לבטא את היצירתיות שלכם, באמצעות מגוון רעיונות של תספורות ועיצובים מתקדמים, התואמים לעיצוב המודרני של תקופתנו. תחום הספרות גם מאפשר להכיר רבדים מעמיקים יותר של צבעים ומרקמים, וכן הכרות עם הבהרות שיער, צבעים לשיער, וכן כיצד להכין, בעזרת חומרים שונים, את צבע השיער האידיאלי ללקוחות.

לכן אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי ללמוד ספרות אז אנחנו נמליץ לכם להיכנס לעולם מרתק ומהנה, בו תוכלו לבטא את היצירתיות הייחודיות שלכם. עולם הספרות מאפשר, בנוסף לרכישת מקצוע לחיים, גם אמצעי להכרות עם צבעי שיער וחומרים כימיים מגוונים, שבאמצעותם ניתן להגיע למרקמים וצבעים ייחודיים. אם אתם סקרנים ומרגישים משיכה ללימוד של עולם הספרות אז אנחנו כאן בשבילכם, באקדמיית השיר דיויס ואודי, כדי שתוכלו לקבל מקצוע איכותי ומעניין, ולהגשים לכם חלום כדי שתוכלו להיכנס לעולם הספרות, ולקבל ידע מקצועי ואיכותי, שעימו תוכלו לעבוד לאורך זמן.

מי אנחנו באקדמיית השיער של דיויס ואודי?

אקדמיית השיער של דיויס ואודי מורכבת משני מנהלים צעירים ונמרצים, אשר הם מוכרים בעולם, ובעלי חשיבה ייחודית, ניסיון וידע מקצועי בעולם הספרות. מנהלי בית הספר, דיויס ואודי, השתתפו בהפקות ברחבי העולם, והם בעלי ידע וניסיון של שנים בתחום הספרות.

אחד המנהלים הוא אדי ביטון, המוכר בעולם הספרות הבינלאומי. אדי ביטון מעצב תספורות בחזון יצירתי וייחודי לו, וכן מעניק ידע מעשי לתלמידיו אודות חומרים כימיים ותערובות חומרים למיניהם, על מנת להשיג את גוון השיער המושלם ללקוחות. אדי ביטון הוא גם בעל דיפלומה של מאסטר בתחומו ובעל ניסיון רחב בתחום הספרות ואף היה מנהל במרכזי ההדרכה של טוני וגיא בעיר לונדון. אין ספק שאדי ביטון הוא בעל כישורים ומיומנויות מקצועיות, בארץ ובעולם, בתחום הספרות, והוא ישמח להעניק את הידע שקיבל מניסיונו, מול תלמידיו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.