מתגברות הירידות באסיה: שנחאי יורדת ביותר מ-2%, הניקיי צולל בחדות
מגמה שלילית באסיה, כשמדד הניקיי מאבד מעל ל-3.3%, ביום שני רצוף של ירידות ביפן
גיא ארז |
יום המסחר השני (יום ג') לשבוע זה באסיה מתנהל גם הוא בירידות שערים, לאחר שאתמול התנהל המסחר שם במגמה מעורבת.
מדד שנחאי הסיני ממשיך להחלש גם הבוקר, ויורד בכ-2%. מדד הניקיי היפני, שאיבד אתמול כ-1.3%, צולל הבוקר ביותר מ-3.3%. המדד משלים צניחה של 11% בשבועיים. כל זאת - על רקע מדד מנהלי הרכש בסין - הרחבה למטה.
שנחאי -2.26%
ניקיי 225 -4.15%
האנג סנג -1.76%
קוספי
הבוקר פורסם בסין ''מדד מנהלי הרכש הרשמי'' לסקטור התעשיה, ומחזיר את הפחדים לשווקים בעולם: המדד ירד בחודש אוגוסט ל-49.7 נק', זאת לעומת 50 נק' בחודש הקודם לו. מדובר בשיעור הנמוך ביותר של המדד מזה 3 שנים, והוא שוב מעלה שאלות לגבי בריאותה של הכלכלה השניה בגודלה בעולם.