קמפיין שילוט חוצות לבירה סטלה בהשקה של מיליון שקל

הקמפיין מחדד את ערכי המותג של הבירה כיוקרתית; הסיסמא נשארת: "Perfection has its Price"
אפרת אדיר |

מבשלות בירה ישראל עלתה בקמפיין פרסום רחב היקף למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כמיליון שקל.

הקמפיין, שעלה על פני כ-1,000 שלטי חוצות, עם הכיתוב "סטלה היקרה", מחדד את ערכי המותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא:"Perfection has its Price" (לשלמות יש מחיר).

סטלה ארטואה ידועה ברחבי העולם כבירת לאגר סופר פרימיום בעלת ציביון מיוחד, המחוברת לעולמות תוכן של קולנוע וסרטי איכות. לכן מעניקה סטלה ארטואה חסות ראשית לאירועים מובילים בעולם, ביניהם: פסטיבל הסרטים בקאן, פסטיבל סאנדנס בניו יורק לסרטי סטודנטים וכן שותפה אסטרטגית של סרטי פוקס המאה ה-20.

כמו כן, בחול המועד סוכות, בין ה-7 ל-14 באוקטובר, תעניק סטלה ארטואה חסות ראשית, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, לפסטיבל הסרטים הבינלאומי שיתקיים בחיפה.

הפסטיבל מופק על ידי אתו"ס (החברה לאומנות, תרבות וספורט בחיפה) ועיריית חיפה ויכלול פעילות שיווקית למותג באמצעות טרגט מרקט, מבצעי קד"מ, שיתופי פעולה באירועי פתיחה וסגירה גדולים בחסות סטלה ארטואה בגן ה-VIP, אירועי גאלה בהם יוקרנו הסרטים במעמד היוצרים, טקסים ייחודיים בהשתתפות כוכבי קולנוע בינלאומיים וישראליים, השקת שדירת כוכבים לכוכבי הקולנוע הישראליים וכן שיתופי פעולה עם מסעדות מובילות ובארים נבחרים, הקרנות תחת כיפת השמיים, מופעי חוצות ועוד.

מבשלות בירה ישראל, הנמצאת בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), נחשבת לאחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי. החברה חולשת על למעלה מ-35% מהשוק, ומשווקת בנוסף לסטלה ארטואה, מותגים כגון: קרלסברג, טובורג, גינס, ויינשטפאן, לף והוגרדן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה