שירות חדש לעורכי דין: העברת תיקים לבית המשפט באופן אלקטרוני ומאובטח
אומניטק איכות, מקבוצת תים, תשיק שירות חדש המיועד למשרדי עורכי דין ומשפטנים. השירות הבסיסי, אותו מציעה אומניטק, הוא העברת תיקים לבתי המשפט בצורה אלקטרונית ומאובטחת, ממשרדי עוה"ד לדלפק הקבלה האלקטרוני של בתי המשפט, כולל החזרת אישור מסירה - כל זאת מבלי להדפיס ולעצב את התיק ולהעבירו עם שליח לבית המשפט.
השירות החדש אמור לקצר את זמן ההמתנה לשליפת תיק מהארכיון לשניות בודדות, לשמור את גרסאות התיקים בצמוד לאישורי המסירה, לבטל את הצורך להחזיק ולתחזק שרת גדול ומסורבל ולתת אפשרות לעורכי הדין לגשת לתיקים ישנים גם בשעות עבודה מאוחרות וללא סיוע מזכירה.
השירות החדש הוא למעשה ארכיון מבוסס רשת, היושב על שרת בחוות השרתים של אומניטק, ושניתן לגשת אליו מכל מקום בעולם ללא צורך בהתקנת תוכנה כלשהי על המחשב. עם זאת, נעשה שימוש באמצעי זיהוי קשיחים ואישיים, כדי לשמור על פרטיות וסודיות. המידע שנשמר בארכיון מוצפן בקידוד של 128 – 512 ביט וכולל מערך הרשאות הדוק, המאפשר לכל משתמש גישה אך ורק למידע המיועד לו.
"מדובר בפתרון תקשורת אידיאלי, המאפשר לעורכי דין, משפטנים ועוזרים משפטיים להישאר נגישים בכל זמן ומכל מקום לחומרי העבודה שלהם, כל המסמכים הרלוונטיים והמידע הנחוץ", אמר עודד טל, מנכ"ל אומניטק, "יתרה מזאת השירות גם חוסך בזמן ובעלויות באופן משמעותי, על ידי קיצור תהליך הגשת מסמכים לבית משפט, נגישות מקסימלית, אפשרות סריקת מסמך ושמירתו כקובץ אלקטרוני (OCR), יכולות חיפוש מתקדמות בארכיון ואף חיסכון במשלוח דואר רשום, לעיתים". לדברי טל, השירות החדש יוצע ללקוחות במהלך חודשים נובמבר דצמבר 2006, כשירות בתשלום חודשי.