MY orange יצא לדרך: יאפשר רכישת חבילות ב-oboxlive

למעשה מסבירים בפרטנר מפעילת שירותי אורנג', כי מדובר בהעברת רוב תחום שירות הלקוחות גם לאינטרנט הסלולרי
שי פאוזנר |

פרטנר דיווחה היום, כי שירות MY orange שלה יוצא לדרך. MY orange הוא חלק משירותי הפורטל – oboxlive של החברה. הוא מאפשר להתעדכן במצב החשבון של הלקוח בכל רגע 24 שעות בלחיצת כפתור, היישר מהפורטל סלולרי, לרכוש, לעדכן ולבטל הרשמה לחבילות ושירותים חדשים.

ציון גינת סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של orange אמר, כי "כבר מראשית דרכה חרטה orange על דגלה מצוינות בשירות. החברה מפעילה מגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים ומערך רחב של אנשי מקצוע בכדי לאפשר ללקוחותיה חווית שירות ייחודית בכל זמן ומקום הנוחים להם. שירות My orange הינו נדבך נוסף במאמצי החברה להרחיב את עצמאותו של הלקוח בממשקי השירות עם החברה ומאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות בזמינות גבוהה".

בנוסף ניתנת במסגרת השירות החדש אפשרות ליצירת קשר באמצעות פנייה מקוונת למוקד שירות הלקוחות, השארת דואר אלקטרוני, קבלת מענה לשאלות נפוצות ועדכון פרטים אישיים. שירות MY orange, אמרו בחברה, הוא שירות אישי המעודכן על פי פרטי הלקוח, מפרט את השירותים שיש ברשותו וכן הצעות והטבות אישיות המותאמות לבעל המכשיר.

איריס בק סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange אמרה, כי "בדיאלוג בין המפעיל הסלולרי לבין הלקוח אנו מזהים כי הלקוחות מעוניינים כי השליטה בנושא מצב החשבון ומידע על החבילות והשירותים תעבור לידיהם. שירות my orange שם את הלקוח במרכז ונותן מענה לצורך זה. השירות מאפשר ללקוח לדעת מה מצב החשבון בכל רגע, להגיב במשוב, לשאול שאלות ולהיחשף למבצעים חדשים. שירות זה מצטרף למגוון התכנים שאנו מספקים בפורטל הסלולרי שלנו, המייצגים את מגמה העולמית של העברת השליטה ללקוח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה