אמדוקס: חוזה המשך עם Cable One האמריקאית

החוזה הינו ל-3 שנים נוספות. נזכיר, כי פתרונות אמדוקס תומכים ב-Cable One משנת 1978, ועזרו לחברה להתאים את עצמה לשוק הכבלים המתפתח
שרות Bizportal |

אמדוקס, (סימול:DOX), הספקית המובילה של תוכנות ושירותים המאפשרים ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחווית לקוח מוכוונת™ הודיעה היום (ד') על חוזה המשך עם חברת Cable One לשלוש שנים נוספות.

אמדוקס תמשיך לספק פתרונות ניהול לקוחות ובילינג, שיאפשרו לחברה להציע שירותים חדשניים ואמינים וכן שירותי תמיכה ל-720,000 מנוייה. פתרונות אמדוקס תומכים ב-Cable One משנת 1978, משירותי כבלים בסיסיים ועד דיגיטליים, ועזרו לחברה להתאים את עצמה לשוק הכבלים המתפתח.

Cable One, חברת בת בבעלות מלאה של הוושינגטון פוסט, ממוקמת בפיניקס ופועלת ב-19 מדינות. בשלוש השנים האחרונות דורגה החברה בין שלוש חברות הכבלים המובילות בארה"ב בסקרי שביעות רצון לקוחות. הארכת החוזה עם אמדוקס תסייע ל-Cable One להציע חבילות שירותים בכל אחד מאזורי התפעול שלה ותתמוך ביעדי החברה לספק שירותי כבלים אנלוגיים, כבלים דיגיטליים ושירותי אינטרנט מהיר בעלות נמוכה. פתרונות אמדוקס תומכים במספר תהליכים משיקי לקוח ותהליכי תפעול של Cable One וכוללים: קבלת הזמנות, הספקת שירותים, שירותי בילינג ועיצוב החשבון.

Cable One שילבה את הפתרונות הללו בפעולות הליבה העסקיות שלה וכתוצאה מכך, מספקת ללקוח חווייה משופרת בכל נקודות האינטראקציה עימו. "אמדוקס הוכיחה את עצמה כשותפה נאמנה במשך השנים והינה קשובה מאוד לצרכינו ולהתמקדותנו בלקוחות," אמר פאט דולוהנטי, סמנכ"ל הכספים ב- Cable One." "Cable One גאה בשירות ובתמיכה שהיא מעניקה ללקוחותיה. לאמדוקס חלק מרכזי בהצלחתנו".

"תעשיית הכבלים נתונה לתחרות גוברת והולכת, ושביעות רצון גבוהה של הלקוחות הופכת לגורם המכריע," אמר מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "מחויבותה של Cable One לאספקת חוויית לקוח מוכוונת מבטיחה את הצלחתה וצמיחתה של החברה בעתיד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה