תנובה: "מכירות "אדום אדום" הוכפלו בחודש האחרון"
תשלובת בקר תנובה מדווחת היום (ג') על שיא מכירות מאז השקת המותג "אדום אדום", עם הכפלת מכירות החברה בחודש האחרון. לדברי החברה, מדובר בגידול של 100% ברכישת מוצרי בשר בקר טרי שנרשם במהלך חודש ספטמבר, ומתייחס לשבועיים הראשונים של החודש.
הגידול הדרמטי במכירות נובע מהביקוש הגבוה לצריכת מוצרי בשר בקר כחלק מההיערכות הצרכנית לקראת ראש השנה והחגים בעקבותיו וכן מהרחבת הפריסה של "אדום אדום" ברשתות השיווק, לרבות הכניסה לרשת שופרסל לפני כחודשיים.
"ראש השנה מגדיל באופן טבעי את הביקוש למוצרי בשר בקר טרי, המהווים בסיס להכנת מנה עיקרית חגיגית לארוחת החג והארוחות שבעקבותיה", מסר רועי הראל, מנהל שיווק תשלובת בקר תנובה. "אנו ב"תשלובת בקר תנובה", נערכים לקראת החג במישורים שונים החל בהתאמת מלאי המוצרים לביקוש הגובר, וכלה בפעילות ישירה מול הצרכנים ברשתות של חלוקת מתכונים ייחודיים לחג, וצילומי הצעות הגשה".
הגידול במכירות מתייחס למוצרי בקר תנובה הנמכרים במדפי השירות העצמי, כמו גם לנתחי הבשר הנמכרים בקצביות הרשתות. ביקוש גבוה במיוחד נרשם למוצרי השירות העצמי- בשר טחון טרי, סטייק אנטריקוט ואסאדו, וכן לנתחי בשר לטחינה, פילה מדומה, צלי כתף ואנטריקוט שנמכרו בקצביות הרשתות.
כמו כן, יצאה החברה לרגל החג עם מוצרי בשר קשורים חדשים, המיוצרים בקו ייצור מיוחד וכוללים נתחי בשר בקר טרי מובחרים, את נתח האונטריב, מכסה ורד הצלע וצלי שריר הזרוע. לדברי החברה, לתהליך קשירת נתחי הבשר תרומה משמעותית לאיכות הבשר ולאופן הטיפול בו ובכלל זה שמירה על איכויותיו הגבוהות בזמן הצלייה או הבישול.
נתונים אלה על הכפלה במכירות לקראת החגים יכולה לעודד את מקימי מפעל "אדום אדום", אולם נראה כי עדיין לא מדובר באימוץ המגמה של קניית בשר טרי ברשתות שיווק. הדו"ח הכספי של המפעל בבית שאן מגלה, כי ההפסד התפעולי של המפעל, שנחנך בפברואר 2005, הסתכם אשתקד ב-12 מיליון שקל. המפעל נתקל בשנה האחרונה בבעיה קשה של התייקרות העגלים בעולם, המיובאים על ידי תנובה והתייקרות הפיטום של העגלים הנשחטים במפעל.