שופרסל דיל יוצאת בקמפיין בהשקעה של מיליון וחצי שקל

קמפיין הטלוויזיה, באמצעות גיתם, יעלה היום (ב') בערוצים 2, 10 ו-24
אפרת אדיר |

שופרסל דיל יוצאת בקמפיין טלוויזיה עם 2 סרטי תדמית חדשים, בהשקעה של מיליון וחצי שקל.

ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל, אמר היום (ב'), כי הקמפיין הפרסומי ממשיך את השפה הקיימת לשופרסל דיל ומהווה אבולוציה לסרטי ההשקה, שבהם אין אנו מציגים מחירים ומבצעים אלה מעבירים את עוצמת המותג עם שימוש בהומור וצילומים מחוץ לרצפת הסופר עם המסר: "הכסף שלך קונה יותר- תבואו מוכנים".

קמפיין הטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום גיתם, יעלה היום בערוצים 2, 10 ו-24.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה