הרים ידיים? דנקנר החליט למשוך את הבקשה לעיכוב, "מסיבות אסטרטגיות"
אפשר לסתום את הגולל על פרשת אידיבי, לפחות לעת עתה. לאחר החלטת בית המשפט היום בצהריים
לפי אותם מקורבים, "נוחי החליט למשוך את הבקשה לעיכוב החלטת בית המשפט מסיבות אסטרטגיות לטווח הקצר ומסיבות אסטרטגיות לטווח הארוך". כאמור, פירוש הדבר שדנקנר בחר שלא להגיש ערעור על ההחלטה לעליון ובכך בעצם השליטה בקונצרן הענק עוברת לאיש העסקים מוטי בן משה.
השופט אורנשטיין הודיע היום (א') בבית המשפט בתל אביב כי אין ממצא לפסול את בן משה, ובכך נטל באופן סופי את השליטה מידיו של נוחי דנקנר ושותפיו והעביר אותה לידיהם של בן משה ואלשטיין. השופט הסכים לבקשת עורכי דינו של דנקנר לעכב את ביצוע פסק הדין, בכדי לאפשר הגשת ערעור. החלטת העיכוב הותנתה בהפקדת סכום כספי גבוה ויתכן שבשל קשיי הנזילות של דנקנר זה היה הגורם שהכריע את הכף.
לאחר ההחלטה, נוחי דנקנר אמר בצאתו מבית המשפט: "נשקול את הדברים. אני עצוב על כך שהאמת לא יצאה לאור ושהצדק לא ניצח". בן משה מצידו ברך על החלטת בית המשפט, וטען ללחצים מצידו של דנקנר לאורך כל הדרך -
- 4.ברוך 06/01/2014 07:44הגב לתגובה זואדם שפשט רגל רוצה להגיד מה צריך לעשות לכולם ולהמשיך לישלוט
- 3.דימה 05/01/2014 20:53הגב לתגובה זולא מעריך אותם בשקל! דנקנר הביא את איינשטיין לעסקה משותפת! ובסוף הוא הכניס לו סכין בגב.
- גם נוחי תקע כמה סכינים בגב ....לפני שאתה מחלק הערכות .. (ל"ת)נוחי 06/01/2014 11:36הגב לתגובה זו
- 2.נושה אידיבי 05/01/2014 19:24הגב לתגובה זוכדי להימנע מרדיפה אחרי פושטי רגל כדי שיחזירו את הכספים שהוציאו בהתחזותם לנציגי החברה, יש לקזז את כל ההוצאות האלה מהפיקדון. כסף שיוחזר למתחזים יעלם ולא נצליח לשים עליו את היד.
- 1.כל הכבוד לגרוזיני.שיחק אותה .נראה שאידיבי לכוון מעלהההה (ל"ת)מיקי 05/01/2014 19:17הגב לתגובה זו
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6
העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה
דניה סיבוס דניה סיבוס 1.02% מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.
היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.
המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה של אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים.
- חצי שנה אחרי: לפידות קפיטל שוב מממשת בדניה סיבוס
- דניה מסכמת רבעון עם ירידה קלה בהכנסות אך שיפור ברווחיות התפעולית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברקע הזכייה: הצבר גדל והפעילות מתרחבת
בדוח האחרון שפרסמה דניה סיבוס באוגוסט היא הציגה המשך התרחבות בפעילות, עם גידול בהכנסות וצבר הזמנות שהמשיך לעלות. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקלים, והצבר הגיע לכ-18.6 מיליארד שקלים, בין היתר בעקבות כניסת חלקה בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים לדוחות.
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגירידות חדות במניות הנדל"ן; ת"א 90 איבד 1.25%
ג'י. סיטי איבדה 7%, אקרו כ-4%
הירידות בסיום התחזקו - מדד ת"א 125 בלט בירידה של 1.25%. מניות הגז ירדו משמעותית, והירידות הבולטות ביותר היו בנדל"ן - וול סטריט שפתחה בירוק התחלפה לאדום, ובהתאמה הכבודה על המדדים בת"א. (לסקירת וול סטריט)
התנועות במדדים:מדד ת"א 35 -0.51% מדד ת"א 90 -1.25% מדד ת"א 125 -0.69%
- עין שלישית זינקה 10% אר פי אופטיקל כ-7%; מניות השבבים נפלו - נעילה שלילית במדדים
- מדד ת"א 90 התחזק 1.4%; מדד הנדל"ן זינק 2.3%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מדדים ענפיים: מדד ת"א בנקים -0.41% מדד ת"א-ביטוח -0.32% , מדד ת"א נדל"ן -1.92% מדד ת"א נפט וגז -2.48% מדד ת"א בטחוניות -0.31%
