הקמפיין: בעלי איזו רשת מקבצים שקלים? ולאן נעלם מיקי?
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף.
בעלי רשת מחסני תאורה מקבצים שקלים - אל חשש מיקי בוגנים נשאר
אחרי שהרעישה את המדינה עם קמפיינים בהשתתפותם של מיקי בוגנים ואורן זריף, רשת 'מחסני תאורה', יוצאת בקמפיין חדש למבצע 'מנורה שנייה בשקל' בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, המופיעם כמה מפתיע, כקבצנים.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום 'ענבר מרחב שקד'. אשר נעשה בהיקף של כ-1 מיליון שקל ויכלול פרסומות בערוצים 2 ו- 10, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות, ויתפרס על פני שבועיים.
למי שתהה לאן נעלם מיקי בוגנים, מהנהלת הרשת נמסר כי "למרות הקמפיין בהשתתפות בעלי החברה, מיקי בוגנים יישאר הפרזנטור הרשמי שלה ואף ימשיך להוביל את מסעות הפרסום שלה גם בעתיד".
רשתות האופנה ממשיכות במירוץ להשקת עונת החורף:
רשת האופנה, קסטרו משיקה את סרט הפרסומת לקמפיין חורף 2009/10:
תחת המסר 'CITY. LOVE. STYLE', זאת כהשמך לרצון החברה לבסס את השפה התקשורתית שלה כשפה אורבאנית.
הקמפיין, בכיכובם של הפרזנטורים של החברה גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, ונעשה בהשקעה של כ-6 וחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים למשך כשלושה שבועות. את הקמפיין תלווה פעילות אינטרנטית בה תוצג קולקציית החורף של קסטרו בליווי סרטים קצרים
רשת H&O יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי מכירתי:
להשקת עונת חורף 2010. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר- ריבנאי ויכלול פרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוג בהיקף השקעה הנאמד בכ-3 מיליון שקל.
קמפיין H&O לחורף 2010 הינו גם הוא בכיכובם של הפרזנטורית גלית גוטמן הממשיכה להוביל את הקמפיין זו העונה ה- 12 ולירון לבו.
שלטי החוצות חזרו לאיילון - 'מחלבת טרה' היא הראשונה שמפרסמת על גבי השלטים באיילון: לאחר תקופה של למעלה משנה וחצי בה חל איסור לפרסום על גבי הקירות בנתיבי איילון אושר החוק בכנסת המתיר פרסום זה.
'מחלבת טרה' יוצאת בקמפיין חוצות על גבי קירות התלת מימד של חברת 'נור' בנתיבי איילון -מחלף קק"ל. כאשר המסר המרכזי שיעבור הינו המשך הסלוגן המלווה את הקמפיין ה"כל מתחיל בחלב מצוין" השם דגש על טעמה של הגבינה הלבנה של טרה. קירות אלו מהווים מהווים מדיה משלימה לקמפיין הטלוויזיה של טרה אשר בימים אלו באוויר.