הקמפיין: בעלי איזו רשת מקבצים שקלים? ולאן נעלם מיקי?

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

בעלי רשת מחסני תאורה מקבצים שקלים - אל חשש מיקי בוגנים נשאר

אחרי שהרעישה את המדינה עם קמפיינים בהשתתפותם של מיקי בוגנים ואורן זריף, רשת 'מחסני תאורה', יוצאת בקמפיין חדש למבצע 'מנורה שנייה בשקל' בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, המופיעם כמה מפתיע, כקבצנים.

במסגרת הקמפיין, נראים בעלי הרשת, כקבצנים ברחוב אשר ניגשים למכוניות חולפות ופונים לנהגים בבקשת: 'סליחה, יש לך שקל?'.

על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ענבר מרחבשקד. אשר נעשה בהיקף של כ-1 מיליון שקל ויכלול פרסומות בערוצים 2 ו- 10, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות, ויתפרס על פני שבועיים.

הקמפיין נועד לקדם את המבצע החדש של הרשת, במסגרתו היא מציעה ללקוחותיה מבצע Heavy Discount של פריט שני ב -1 שקל, על כל הנברשות ומנורות הקיר ברשת לקראת החגים.

למי שתהה לאן נעלם מיקי בוגנים, מהנהלת הרשת נמסר כי "למרות הקמפיין בהשתתפות בעלי החברה, מיקי בוגנים יישאר הפרזנטור הרשמי שלה ואף ימשיך להוביל את מסעות הפרסום שלה גם בעתיד".

על ההחלטה לככב בקמפיין של עצמם אמר איציק חיימוב, יו"ר הרשת: חשבנו על דרך יצירתית וחביבה לספר על המבצע ללקוחותינו. מדובר במבצע אטרקטיבי מאד והיה חשוב לנו להיות מעורבים עד רמת הפרט הקטן, תרתי משמע".

הרשת מונה 37 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת התאורה הגדולה בישראל, עם מחזור מכירות של כ- 150, מיליון שקל בשנה ותקציב פרסום שנתי של 13 מיליון שקל.

רשתות האופנה ממשיכות במירוץ להשקת עונת החורף:

רשת האופנה, קסטרו משיקה את סרט הפרסומת לקמפיין חורף 2009/10, תחת המסר 'CITY. LOVE. STYLE', זאת כהשמך לרצון החברה לבסס את השפה התקשורתית שלה כשפה אורבאנית.

הקמפיין, בכיכובם של הפרזנטורים של החברה גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, ונעשה בהשקעה של כ-6 וחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים למשך כשלושה שבועות. את הקמפיין תלווה פעילות אינטרנטית בה תוצג קולקציית החורף של קסטרו בליווי סרטים קצרים

יפעת קרני סמנכ"ל השיווק של CASTRO, מסרה, כי "הקמפיין החדש מעביר בתמצית מדויקת את הצעת הערך הייחודית של קסטרו: אופנתית, תל אביבית, משלנו כפי שממשיכה לבוא לידי ביטוי גם בקולקציית החדשה".

רשת H&O יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי מכירתי להשקת עונת חורף 2010. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר- ריבנאי ויכלול פרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוג בהיקף השקעה הנאמד בכ-3 מיליון שקל.

הקמפיין החדש הינו המשך של קמפיין הקיץ האחרון של הרשת, גם קמפיין הרשת לעונת חורף 2010 שם במרכז את ערך ה-Value For Money.

קמפיין H&O לחורף 2010 הינו גם הוא בכיכובם של הפרזנטורית גלית גוטמן הממשיכה להוביל את הקמפיין זו העונה ה- 12 ולירון לבו.

הלוקיישן לצילומי הקמפיין הוא העיר תל אביב וזאת כמחווה לחגיגות 100 השנים לעיר העברית הראשונה.

שלטי החוצות חזרו לאיילון - 'מחלבת טרה' היא הראשונה שמפרסמת על גבי השלטים באיילון

לאחר תקופה של למעלה משנה וחצי בה חל איסור לפרסום על גבי הקירות בנתיבי איילון אושר החוק בכנסת המתיר פרסום זה. לכתבה: בר רפאלי חוזרת לאיילון: ועדת הכלכלה אישרה את תקנות השילוט באיילון .

'מחלבת טרה' יוצאת בקמפיין חוצות על גבי קירות התלת מימד של חברת 'נור' בנתיבי איילון -מחלף קק"ל. כאשר המסר המרכזי שיעבור הינו המשך הסלוגן המלווה את הקמפיין ה"כל מתחיל בחלב מצוין" השם דגש על טעמה של הגבינה הלבנה של טרה. קירות אלו מהווים מהווים מדיה משלימה לקמפיין הטלוויזיה של טרה אשר בימים אלו באוויר.

לדברי שלי אברהם, מנהלת השיווק 'טרה', "אנו ממשיכים את השקת המחלבה מחדש, ודואגים למגוון מפגשים של חלב מצוין טרה עם הצרכן הישראלי. שיתופי הפעולה שאנו עושים מטרתם לחזק את המודעות לחלב המצוין של טרה ולהבטיח התחלה טובה בין אם זה במוצרים שלנו ובין אם זה בהזדמנויות צריכתם".

רב בריח בקמפיין לפלדלת החדשה בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל

רב בריח יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת הפלדלת החדשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין בהשקעה כוללת של 2 מליון שקל, יעלה לקראת חגי תשרי ויופיע בכלי התקשורת השונים במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר. זהו הקמפיין הראשון שבו יוצאת החברה תחת הלוגו החדש שלה.

המתחרה עולה בקמפיין? יפעת קמפיין חדש

חברת 'יפעת בקרת פרסום' יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת שירות חדש של החברה. השירות החדש יקיף קמפיינים שעלו בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. קמפיין האינטרנט נעשה באמצעות משרד האינטראקטיב ‎ Qdigital.

השירות החדש מאפשר עדכון לקוחות על עליית קמפיין פרסומי של המתחרים, שייקרא 'התראת מתחרה'.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "למקבלי ההחלטות בחברות חשוב מאוד להיות מעודכנים במהלכים של המתחרים, ואנו שמחים להיות אלה שפוקחים עבורם עין גם לאחר שעות העבודה"‎.

**קבוצת יפעת הינה חברה המוחזקת על ידי משפחת בגס המחזיקה גם בקבוצת קו מנחה, מפעילת אתר האינטרנט Bizportal

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה