הקמפיין: בעלי איזו רשת מקבצים שקלים? ולאן נעלם מיקי?
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
בעלי רשת מחסני תאורה מקבצים שקלים - אל חשש מיקי בוגנים נשאר
אחרי שהרעישה את המדינה עם קמפיינים בהשתתפותם של מיקי בוגנים ואורן זריף, רשת 'מחסני תאורה', יוצאת בקמפיין חדש למבצע 'מנורה שנייה בשקל' בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, המופיעם כמה מפתיע, כקבצנים.
במסגרת הקמפיין, נראים בעלי הרשת, כקבצנים ברחוב אשר ניגשים למכוניות חולפות ופונים לנהגים בבקשת: 'סליחה, יש לך שקל?'.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ענבר מרחבשקד. אשר נעשה בהיקף של כ-1 מיליון שקל ויכלול פרסומות בערוצים 2 ו- 10, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות, ויתפרס על פני שבועיים.
הקמפיין נועד לקדם את המבצע החדש של הרשת, במסגרתו היא מציעה ללקוחותיה מבצע Heavy Discount של פריט שני ב -1 שקל, על כל הנברשות ומנורות הקיר ברשת לקראת החגים.
למי שתהה לאן נעלם מיקי בוגנים, מהנהלת הרשת נמסר כי "למרות הקמפיין בהשתתפות בעלי החברה, מיקי בוגנים יישאר הפרזנטור הרשמי שלה ואף ימשיך להוביל את מסעות הפרסום שלה גם בעתיד".
על ההחלטה לככב בקמפיין של עצמם אמר איציק חיימוב, יו"ר הרשת: חשבנו על דרך יצירתית וחביבה לספר על המבצע ללקוחותינו. מדובר במבצע אטרקטיבי מאד והיה חשוב לנו להיות מעורבים עד רמת הפרט הקטן, תרתי משמע".
הרשת מונה 37 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת התאורה הגדולה בישראל, עם מחזור מכירות של כ- 150, מיליון שקל בשנה ותקציב פרסום שנתי של 13 מיליון שקל.
רשתות האופנה ממשיכות במירוץ להשקת עונת החורף:
רשת האופנה, קסטרו משיקה את סרט הפרסומת לקמפיין חורף 2009/10, תחת המסר 'CITY. LOVE. STYLE', זאת כהשמך לרצון החברה לבסס את השפה התקשורתית שלה כשפה אורבאנית.
הקמפיין, בכיכובם של הפרזנטורים של החברה גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, ונעשה בהשקעה של כ-6 וחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים למשך כשלושה שבועות. את הקמפיין תלווה פעילות אינטרנטית בה תוצג קולקציית החורף של קסטרו בליווי סרטים קצרים
יפעת קרני סמנכ"ל השיווק של CASTRO, מסרה, כי "הקמפיין החדש מעביר בתמצית מדויקת את הצעת הערך הייחודית של קסטרו: אופנתית, תל אביבית, משלנו כפי שממשיכה לבוא לידי ביטוי גם בקולקציית החדשה".
רשת H&O יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי מכירתי להשקת עונת חורף 2010. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר- ריבנאי ויכלול פרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוג בהיקף השקעה הנאמד בכ-3 מיליון שקל.
הקמפיין החדש הינו המשך של קמפיין הקיץ האחרון של הרשת, גם קמפיין הרשת לעונת חורף 2010 שם במרכז את ערך ה-Value For Money.
קמפיין H&O לחורף 2010 הינו גם הוא בכיכובם של הפרזנטורית גלית גוטמן הממשיכה להוביל את הקמפיין זו העונה ה- 12 ולירון לבו.
הלוקיישן לצילומי הקמפיין הוא העיר תל אביב וזאת כמחווה לחגיגות 100 השנים לעיר העברית הראשונה.
שלטי החוצות חזרו לאיילון - 'מחלבת טרה' היא הראשונה שמפרסמת על גבי השלטים באיילון
לאחר תקופה של למעלה משנה וחצי בה חל איסור לפרסום על גבי הקירות בנתיבי איילון אושר החוק בכנסת המתיר פרסום זה. לכתבה: בר רפאלי חוזרת לאיילון: ועדת הכלכלה אישרה את תקנות השילוט באיילון .
'מחלבת טרה' יוצאת בקמפיין חוצות על גבי קירות התלת מימד של חברת 'נור' בנתיבי איילון -מחלף קק"ל. כאשר המסר המרכזי שיעבור הינו המשך הסלוגן המלווה את הקמפיין ה"כל מתחיל בחלב מצוין" השם דגש על טעמה של הגבינה הלבנה של טרה. קירות אלו מהווים מהווים מדיה משלימה לקמפיין הטלוויזיה של טרה אשר בימים אלו באוויר.
לדברי שלי אברהם, מנהלת השיווק 'טרה', "אנו ממשיכים את השקת המחלבה מחדש, ודואגים למגוון מפגשים של חלב מצוין טרה עם הצרכן הישראלי. שיתופי הפעולה שאנו עושים מטרתם לחזק את המודעות לחלב המצוין של טרה ולהבטיח התחלה טובה בין אם זה במוצרים שלנו ובין אם זה בהזדמנויות צריכתם".
רב בריח בקמפיין לפלדלת החדשה בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל
רב בריח יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת הפלדלת החדשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין בהשקעה כוללת של 2 מליון שקל, יעלה לקראת חגי תשרי ויופיע בכלי התקשורת השונים במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר. זהו הקמפיין הראשון שבו יוצאת החברה תחת הלוגו החדש שלה.
המתחרה עולה בקמפיין? יפעת קמפיין חדש
חברת 'יפעת בקרת פרסום' יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת שירות חדש של החברה. השירות החדש יקיף קמפיינים שעלו בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. קמפיין האינטרנט נעשה באמצעות משרד האינטראקטיב Qdigital.
השירות החדש מאפשר עדכון לקוחות על עליית קמפיין פרסומי של המתחרים, שייקרא 'התראת מתחרה'.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "למקבלי ההחלטות בחברות חשוב מאוד להיות מעודכנים במהלכים של המתחרים, ואנו שמחים להיות אלה שפוקחים עבורם עין גם לאחר שעות העבודה".

מדד המחירים באוגוסט - מה הצפי והאם הריבית תרד?
הטיסות, השכר, הסיכויים להפחתת ריבית אצלנו, והסיכויים להפחתת ריבית השבוע בארה"ב
ביום שני יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט. למדד המחירים יש משמעות גדולה עלינו כצרכנים, כמשקיעים וכלווים. כשהמדד עולה המשמעות היא שהמחירים עולים, כשהמדד עולה ההשקעות שלנו שצמודות למדד עולות, אבל גם ההלוואות ומסלולי המשכנתא שלנו במסלול הצמוד, מתייקרים. למדד יש גם השפעה גדולה על קובעי המדיניות בבנק ישראל, כאשר מדד נמוך יחזק את ההערכה להפחתת ריבית קרובה. מדד מאכזב עלול להביא לדחייה של הורדת הריבית, אם כי, הפעם סיכוי גבוה שהריבית תרד במפגש הבא בסוף החודש וזאת מכיוון שהפד בישיבתו ביום רביעי הקרוב צפוי להוריד את הריבית.
בנק ישראל ירגיש הרבה יותר בטוח להוריד ריבית אחרי שהקולגה ג'רום פאוול יוריד ראשון. אבל בעוד שההימורים בארה"ב הם מעל 95% להורדת ריבית, אצלנו יש שאלה גדולה בקשר למלחמה. הנגיד כבר התבטא בעבר על אי הוודאות שנגרמת כתוצאה מהמלחמה ולמרות שמבחינת הנתונים הכלכליים אין שום סיבה שלא להוריד ריבית. אפילו הגירעון בשיעור של 4.7% יחסית טוב, הנגיד מתלבט.
הריבית הגבוהה היא בראש וראשונה כדי לרסן את האינפלציה. האינפלציה אומנם עלתה בהדרגה לקצב שנתי סביב 3.1%-3.2%, אבל כשמסתכלים קדימה היא באזור 2.1%-2.2% ויש כלכלנים שצופים אפילו פחות מכך, מבינים שהאינפלציה חוזרת לתוואי של בנק ישראל ואם כך, אז למה לא להוריד ריבית?
מדד המחירים באוגוסט - עלייה של 0.7%-0.5%
יונתן כץ, כלכלן המאקרו של לידר סבור שהמדד באוגוסט עלה ב-0.7% - "מחירי הדלקים עלו ב- 1.2% תחילת ספטמבר, אך מחירי הנפט בעולם ירדו ב- 3% בשל הציפייה לגידול בתפוקת הנפט על ידי קרטל הנפט ואינדיקטורים חלשים לגבי הפעילות בארה"ב.
- ה-CPI של אוגוסט: הקריאה השנתית תואמת לצפי, אבל הקצב החודשי מפתיע ללמעלה
- בנק ישראל מדבר על ירידה משמעותית בריבית, אבל יש נתון שעשוי לקלקל את התחזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"השקל התייצב יחסית אחרי התחזקות במהלך החודש. לא צפויה העלאת מחירים במגזר החינוך על רקע הקפאת השכר. מסתמנת האצת מסוימת בשכר בסקטור העסקי בחודש יולי . מספר היוצאים לחו"ל באוגוסט חזר לרמה של חודש מאי. ריבוי הטיסות צפוי לתרום לירידות מחירים בחודש ספטמבר לאחר עלייה עונתיות חדה באוגוסט. תחזית האינפלציה שלנו עומדת על 0.7% באוגוסט, -0.3% בספטמבר, 0.5% באוקטובר ו- 2.1% שנה קדימה".

פיזור גלובלי, יתרון מקומי ואזהרה מפיקדונות - המסרים של בכירי שוק ההון
בכנס הפיננסי בצפון הדגישו אורי קרן ממור ומתן שטרית מהפניקס את החשיבות של תיק השקעות מפוזר, את יתרון ההיכרות עם השוק המקומי, ואת הסיכונים שבהסתמכות על פיקדונות וקרנות כספיות לטווח הארוך
מאות רבות של תושבי חיפה והצפון נכחו שלשום באולם תיאטרון הצפון בכנס הפיננסי הגדול של הצפון, בהובלת חברת S.F.P, חברה לתכנון פיננסי הוליסטי המנהלת ומפקחת על נכסים בהיקף של מעל 3.5 מיליארד שקל, ובהשתתפות בכירי עולם ההשקעות בישראל. האירוע, שנערך במטרה להעניק לציבור הרחב כלים מעשיים להתנהלות פיננסית נכונה בכל תנאי שוק, כלל הרצאות של ויטלי פלוטינסקי, בעלים ומנכ"ל משותף ב-SPF, אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל, ומתן שטרית, הכלכלן הראשי בקבוצת הפניקס.
אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי, מור גמל אמר במהלך הכנס: "בתחילת 2024, הקונצנזוס היה להשקיע רק בארה"ב, תוך ציפייה למספר הורדות ריבית ולביצועים חזקים. בפועל, קרה בדיוק ההפך. השוק האמריקאי היה אחד החלשים בעולם. אירופה, שהספידו אותה, הציגה תשואות פנומנליות, ואפילו השוק הישראלי הפגין חוסן מרשים למרות המצב. זהו שיעור חשוב המלמד שהקונצנזוס בשוק טועה לעיתים קרובות, ורק תיק מפוזר גלובלית יכול להגן מפני תפניות לא צפויות".
"מה שמעניק לחיסכון הפנסיוני יתרון מכריע, במיוחד בתקופות משבר, הוא ההשקעה בנכסים לא סחירים. מדובר בנכסים ממשיים כמו כביש 6, מנהרות הכרמל ופרויקטי נדל"ן, שאינם נסחרים בשוק ההון. הרכיב הזה, שיכול להגיע למעל 30% בתיק כללי של חברות הביטוח, מייצר תשואה יציבה ופועל כעוגן הגנתי כשהשווקים הציבוריים תנודתיים. זהו יתרון מובנה שלמשקיע פרטי בבנק פשוט אין גישה אליו".
הכנס עסק במגוון רחב של נושאים הבוערים לחוסך והמשקיע הישראלי, החל מבחירת מסלולי השקעה, דרך תכנון מס וניצול הטבות, ועד לדילמת הנדל"ן מול שוק ההון. המשתתפים קיבלו כלים פרקטיים וטיפים כיצד לנווט את עתידם הפיננסי בחוכמה.
- הריבית תרד אבל זה לא אומר שוול סטריט תעלה - האנליסטים נערכים לפתיחת המסחר
- שבוע מסחר קצר ודוח תעסוקה - מה צופים האנליסטים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ויטלי פלוטינסקי, שפתח את הכנס, הדגיש את החשיבות של תכנון פיננסי הוליסטי. "המטרה המרכזית שלנו הייתה להנגיש את עולם התכנון הפיננסי," אמר פלוטינסקי.