'טבעוף': רק חזר אל המדפים השבוע וכבר יורד בשל ריח לוואי

אתמול החלה זוגלובק לאסוף מהמדפים את כל מוצרי טבעוף שתאריך התפוגה שלהם הוא ה-10 וה-11 בספטמבר
מאיה זיסר |

בתחילת השבוע השיקה מחדש חברת זוגלובק את המוצרים החדשים של 'טבעוף', היום נראה כי החגיגות הסתיימו מוקדם מהצפוי. אתמול (ד') בלילה החלה החברה לאסוף מהמדפים את כל מוצרי טבעוף שתאריך התפוגה שלהם הוא ה-10 וה-11 בספטמבר, זאת בשל ריח לוואי. במקומם, תציב החברה מוצרים חדשים.

החברה מזמינה את כלל הלקוחות ליצור קשר עם מוקד השירות זאת בכדי לקבל מוצרים חלופיים.

מדובר במוצרי עוף בריאים כביכול, אשר מיוצרים ללא אנטיביוטיקה, וניזונים בגידולם מ- 100% תזונה צמחית. המוצר לא היה על המדפים כחצי שנה והשבוע חזר לשיווק. לטובת ההשקה המחודשת נעשה תהליך מיתוג מחדש הכולל: עדכון לוגו, קונספט, אייקונים ואריזות המוצרים. עיצוב האריזות החדשות נעשה ע"י ברוך נאה.

נזכיר כי באפריל האחרון אישר בית המשפט לתשלובת זוגלובק את רכישת המותג טבעוף תמורת 5 מיליון שקל, זאת לאחר שהמחיר ההתחלתי אותו הציעה עבור המותג עמד על 2.5 מיליון שקל. מוצרי טבעוף שווקו בעבר על ידי חברת עוף טבע מהעמק, שבבעלות אמנון אריאלי (75%) ומשחטת עוף העמק (25%).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה