מאזדה מחמשת את ה - 3 וה - CX5 במנועי 2.5 ליטר
דלק מוטורס מתחילה בשיווק מאזדה 3 ומאזדה CX5 עם מנועי 2.5 ליטר עם ובלי טורבו. האם זו התשובה למבול החשמליות והפלאג אין?
דלק מוטורס יבואנית דגמי מאזדה לישראל מתחילה לשווק את דגמי המאזדה 3 ומאזדה CX5 עם מנועי בנזין בנפח 2.5 ליטר, עם ובלי מגדש טורבו.
מאזדה 3
דגמי המאזדה 3 משווקים בשתי תצורות מרכב, סדאן משפחתי והאצ'בק חמש דלתות. המאזדה 3 מזה כמה שנים מביאה עימה תחושה אמיתית של סמי-פרימיום עם תא נוסעים וסביבת נהג משובחות, כאלה שאם תסירו את סמל מאזדה ותדביקו במקומו סמל של אחד ממותגי הפרימיום זה יראה טבעי לחלוטין.
שתי תצורות המרכב עושות שימוש באותה השלדה כמובן, עם בסיס גלגלים של 2.725 מטר, מהגדולים שבקבוצת המשפחתיות. באורך ניכר ההבדל כאשר דגם ההצ'בק קצר ב 20 ס"מ מדגם הסדאן, 4.46 מטר בהשוואה של 4.66 מטר. הרוחב זהה 1.795 מטר, והבדל של חצי ס"מ בגובה לטובת הדגם המשפחתי, 1.44 מטר בהשוואה ל 1.435 מטר בהאצ'בק.
כאמור, הסיפור הגדול של דגמי המאזדה 3 החדשים הוא המנוע החדש בו הרכב מצוייד.
- דלק מוטורס מתרחבת - מתחילה לייבא אופנועי זונטס
- דלק מוטורס מציגה את ה Voyah Courage וחוזרת לציי רכב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנוע 2.5 ליטר
גם כאן שתי גירסאות מנוע, עם ובלי טורבו. המנוע הראשון הוא מנוע בנזין אטמוספרי (ללא טורבו) בנפח 2.5 ליטר המפיק 191 כ"ס ומומנט של 25.2 קג"מ. הביצועים מצוינים עם תאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש ב 7.8 שניות, ומהירות סופית של 204 קמ"ש.
המנוע השני הוא מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטר, כאן עם מגדש טורבו, המעלה את הספק המנוע ל 227 כ"ס ומומנט של 42 קג"מ. הביצועים כבר ספורטיביים לחלוטין עם תאוצה מ – 0 ל – 100 בתוך 6.5 שניות, ומהירות מירבית של 215 קמ"ש. כל דגמי הטורבו מגיעים עם הנעה כפולה AWD.
- ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
- כמה באמת עולה לכם רכב צמוד?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
רמות גימור ומחירים
רמות הגימור מבלבלות משהו, ולכן נפריד עכשיו בין דגם ההאצ'בק לדגם הסדאן.
בדגם הסדאן רמת הגימור עם המנוע האטמוספרי נקראת Comfort והיא כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ''7, קילס מלא, בקרת אקלים מפוצלת, צג מולטימדיה ''8.8 עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ועוד. דגם הטורבו נקרא Spirit והוא כולל איבזור נוסף על ה Comfort לרבות סאן רוף, חישוקי ''18, מנופי העברת הילוכים מההגה ועוד. הדגם הבכיר Premium מוסיף איבזור נוסף כמו מצלמות 360, ריפודי עור בהיר, מולטימדיה ''10.25, תצוגה עילית ועוד.
המחירים של המאזדה 3 מתחילים ב 161.5 / 167.5 אש"ח לדגמים הקיימים עם מנוע 2.0 ליטר. דגם הסדאן עם מנוע 2.5 ליטר עולה 170.0 / 180.0 אש"ח לדגמי ה Comfort וה Spirit בהתאמה. דגמי ה 2.5 טורבו משווקים במחיר של 195.0 אש"ח לדגם ה Spirit ו – 210.0 אש"ח לדגם ה Premium.
ההאצ'בק משווק במחיר של 170.0 אש"ח לדגם ה 2.0 ליטר Spirit, 185.0 אש"ח לדגם ה 2.5 ליטר Spirit ו – 215.0 אש"ח לדגם ה 2.5 טורבו Premium.
מאזדה CX5
במקביל, החלה דלק מוטורס בשיווק הקרוסאובר הפופולרי שלה CX5 עם אותם מנועי 2.5 ליטר אטמוספרי או טורבו.
כל דגמי ה CX5 בהם הותקן מנוע ה 2.5 ליטר צויידו גם בהנעה כפולה AWD. נצצוני המנועים דומים לאלו שבמאזדה 3 . מנוע 2.5 ליטר האטמוספרי מפיק 187 כ"ס ומומנט של 25.4 קג"מ, ומנוע ה 2.5 ליטר טורבו מפיק 227 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ. התאוצות מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכות 8.9 שניות ו – 7.7 שניות בהתאם למנוע.
האיבזור גם כאן תלוי רמת גימור, כאשר דגם ה Comfort מצוייד בפנסי לד, קילס מלא, חישוקי ''19, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, צג לוח מחוונים בגודל ''7, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. רמת גימור Executive מוסיפה סאן רוף, ריפודי עור לבן או שחור, מושב נוסע חשמחי, סיכרונות למושב בנהג, מנופי העברת הילוכים מההגה ועוד. רמת גימור Pure Black מוסיפה קיפול מראות חשמלי, גימור שחור מבריק, חישוקי סגסוגת ''19 שחורים, איוורור למושבים הקדמיים, מערכת שמע Bose ועוד. רמת גימור Premium Black מוסיפה חיישני חניה, מצלמות 360, דלת תא מטען חשמלית, חימום למושבים האחוריים ועוד.
המאזדה CX5 משווקת במחיר של החל מ 181.0 / 189.0 אש"ח לדגמי ה 2.0 ליטר. דגמי ה 2.5 ליטר AWD מתחילים ב 185.0 אש"ח ל Comfort ו- 194.0 אש"ח ל Executive - שניהם עם המנוע ללא הטורבו. דגמי הטורבו מתחילים ב 205 אש"ח לדגם ה Executive, 215.0 אש"ח לדגם ה Pure black ו- 230.0 אש"ח לדגם ה Premium Black.
- 10.אנונימי 27/09/2025 10:26הגב לתגובה זויש מזדה 3 2500 סמק ללא טורבו ברמת גימור ספירט ולא רק ברמת גימור קונפורט
- 9.אנונימי 08/06/2025 12:08הגב לתגובה זולמאזדה יש קהל שבוי אחלה רכב אולי הכי טוב שקיים בשוק מבחינת אמינות נוחות וערף לכסףאבל כנראה אצל היפנים הדלק בחינםמכיר מקרוב מלא אנשים חברים שהרכב הקודם שלהם היה מאזדה x5 וכולם עברו לחשמלי היברידי מאזדה חייבת לייצר היברידי או חשמלי !!!!! אחרת היא תפגע קשות!!!!!!!
- 8.המתבונן 08/06/2025 01:47הגב לתגובה זוהוא אחלה רכב ומאוד נהניתי ממנו אבל אין לו מה להציע כיום מול החשמליות שעדיפות עליו בכל פרמטר. קצת מצחיק לקרוא על טורבו וכוחות סוס ותאוצה מדהימה של 7.7 שניות ושרק ברמת הגימור הגבוהה מקבלים מצלמות 360 החוג לארכיאולוגיה זה משחק ילדים לעומת מה שהולך כאן
- 7.יששששששש 07/06/2025 10:11הגב לתגובה זוכל הכבוד ליבואן סוף סוף ויותר טוב מחשמליות למי שמבין ברכבים יופי על הכבישים וכח מדליק
- 6.אנונימי 06/06/2025 22:53הגב לתגובה זומראות חשמליות רק בדגם הפרימיום ברצינותכבר חמש שנים לכל קיה פיקנטו יש קיפול חשמלי.לטויוטה שלי שנת 2017 יש קיפול חשמלי. אתם גנובים שם מי קונה את הרכב הזה ב230 אלף שקל!
- 5.השתיין 06/06/2025 15:49הגב לתגובה זונוהג על מאזדה מנוע 2.0. לפעמים מרגיש שעדיף לי לגרור ביחד איתי משאבת דלק
- 4.אנונימי 06/06/2025 12:12הגב לתגובה זולא רציני לתת סקירה כזו של אבזור ומנועים ולא להתייחס לנתון החשוב על כמה דלק הם שותים
- עלות הדלק במכונית שעולה 200000 שולית פחת אגרה ריבית וביטוח (ל"ת)עושה חשבון 06/06/2025 12:37הגב לתגובה זו
- 3.אנונימיYL 06/06/2025 10:21הגב לתגובה זוהעושר של היבואנים והמוסכים זה מציבור חכם עלק ש רוכש מכוניות עם מנועים קטנים ומספרים להם על חיסכון ב דלקההההה מה שלא מספרים ש לאור מאמץ המנוע מוזמן לכם מראש מקום במוסך לשיפוץ טורבו ו או החלפת מנוע ולכן ממליץ רק מנועים גדולים בלי טורבו ובלי מוסכים עדיף לשלם עוד על דלק
- 2.בובי 06/06/2025 09:29הגב לתגובה זורכב ישן שלא חודש שניםשותה דלקומיועד לחולי מזדה בלבד.
- 1.רכב משעמם מ2013 לא טורחים לשנות (ל"ת)מומי 06/06/2025 09:22הגב לתגובה זו
- יותר צעצועים ברכב יותר תקלות עדיף אמין מהנה ובטיחות (ל"ת)עושה חשבון 06/06/2025 12:43הגב לתגובה זו
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.
המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן.
על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.
אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).
מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.
אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.
Revers Accounting
כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.
- מסירות חשמליות ופלאג אין - האמת שונה מהכותרות ההיסטריות
- 170,000 ש"ח זה ה 135,000 החדש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.
