אסם בקמפיין חדש למרקי תיבול בהשקעה של 2.5 מליון ש'
חברת אסם מעלה היום (א') קמפיין חדש למרקי תיבול, תחת הסיסמא הוותיקה: "טעם שמחזיר אותי הביתה". הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל סרטון טלוויזיה שיעלה במשך שבועיים בערוצים 2, 10 ו-24 ובערוצים הרוסיים.
בסרטון החדש מוצגת אישה צעירה בהריון, הנתקפת בחשק למשהו טעים, אך לא מוצאת דבר שבא לה לאכול. אמה מופיעה בדלת עם סיר מהביל מלא בתבשיל האהוב עליה והבת ניגשת לסיר ואוכלת ממנו בתאווה, ומזכירה לאם את הימים בהם היתה בתה ילדה קטנה ואכלה מהסיר בדיוק באותו אופן. המנגינה שמלווה את הקמפיין לקוחה מהשיר "אהבתיה".
מנהלת השיווק באסם: סתיו יואלי; מנהלת המותג: דפנה ברנר; סמנכ"ל לקוחות בגיתם: יואב פרידור; מנהלת לקוחות: ענבל גולן; תקציבאית: קארין אופיר; מנהל מחלקת פלנינג: ניר אפריימי; פלנר: לילי אהרון; סמנכ"ל קראיטיב: אסי שביט; מנהלי קריאטיב: ערן ברקן; קופי: יעל דודו נסצקי; ארט: גולן נוחיאן; מפיקת משרד: מירב צור; חברת הפקה: ראבל הפקות; במאית: נירית ירון; מפיק: עמית דקל; צלם: מנו קדוש; עורך: יצחק גרבוז; ביצוע מוסיקלי: ג'ינגל קואלישיין.