טויוטה קורולה - הפעם יפנית אמיתית. צילון יצרןהקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה על חזרתה של הקורולה לשוק באמצעות ייבוא הרכב ממפעלי טויוטה ביפן. הקורולה נעדרת מהשוק כמעט שנתיים מאחר והיא היתה מגיעה לשוק הישראלי ממפעלי טויוטה בטורקיה, שהכריזה על חרם כלכלי על ישראל אחרי ה 7.10.
עדיין אין מחיר לרמות הגימור השונות
יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה על שיווק מחדש של הטויוטה קורולה המבוקשת. הטויוטה קורולה שנעדרת מהשוק כמעט במשך שנתיים עקב החרם הכלכלי שהטיל נשיא טורקיה על ישראל אחרי טבח השבעה באוקטובר 2023, חוזרת לשוק הישראלי, ישירות מהמפעל ביפן.
הטויוטה קורולה שהחזיקה ביקושים יציבים בעיקר מציי הרכב, אבל לא רק, השאירה את הזירה ריקה למתחרה הגדולה שלה היונדאי אלנטרה ההיברידית. ביוניון מוטורס הצליחו לחפות מעט על העדרותה של הקורולה מהשוק באמצעות הטויוטה קורולה קרוס, אבל טוב ככל שתיהיה הקורולה קרוס לא באמת הצליחה למלא את החסר.
נזכיר כי במקביל להיעדרות של הקורולה מהשוק, גם הטויוטה CHR נעדרת מהשוק מאותה הסיבה בדיוק.
עם הטלת החרם, וכאשר היה ברור כי מדובר באירוע מתמשך, זה היה רק עניין של זמן עד שיגיעו לישראל קורולות ממפעלים אחרים. ייבוא הקורולה ממקורות אחרים הביא עימו גם בעיות אחרות, כמו עלויות שילוח ימי מיפן (לעומת מטורקיה) ובעיקר מציאת חלון הייצור אצל היצרנית שניתן יהיה להקצות לשוק הישראלי, כאשר ייצור כלי הרכב מתוכנן קדימה חודשים ארוכים ולמעלה מכך.
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- נתוני מסירות - ג'אקו, יונדאי וטויוטה בראש.
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עם זאת, זה היה עניין של זמן, ועתה כאמור הקורולה חוזרת ממפעלי טויוטה ביפן, כאשר בחברה מציינים כי מדובר במפעל טקאוטה שנחשב לאחד המפעלים האיקוניים של היצרנית היפנית. כל הקורולות שיגיעו ממפעל זה יסומנו בנוסף תווית איכות "Japan Made".
הקורולה חוזרת לשוק עם ההנעה ההיברידית העדכנית של טויוטה המשלבת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר, מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ) הכוללת בלימה אוטומטית, שטחים מתים, ועוד.
הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- כלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
מחיר עדכני כרגע אין, אולם בהינתן הסביבה התחרותית שהשתנתה משמעותית בשנתיים האחרונות, הקורולה צריכה להיות מתומחרת בהתאם.
- 9.אנונימי 18/09/2025 21:31הגב לתגובה זותמיד היה יכולת להביא אותם מיפן פשוט מטורקיה הם יותר זולות ככה היבואן מרוויח עוד כסף על חשבון העם כי הוא קונה יותר זול בטורקיה
- 8.ברוך שפטרנו מהפייק טויטה הטורקית (ל"ת)רכב זה דבר רציני 16/09/2025 11:11הגב לתגובה זו
- 7.בעלים של טויוטות 16/09/2025 10:55הגב לתגובה זומניסיון של החזקת טויוטות כמעט 30 שנה תוצרת יפן היא תוצרת יפן על כל המשתמע מכך ולמרות כל הצהרות החברה.
- 6.אנונימי 16/09/2025 08:58הגב לתגובה זורכב בסיסי במחיר הזוי
- על אמינות משלמים (ל"ת)ככה זה 16/09/2025 11:09הגב לתגובה זו
- 5.העיקר כל השנים אמרו לנו שלא משנה איפה היא יוצרה עכשיו יבקשו כסף על זה שיוצר ביפן (ל"ת)אנונימי 15/09/2025 14:05הגב לתגובה זו
- 4.אנונימי 15/09/2025 12:03הגב לתגובה זורכב מיושן של זקנים סובייטים
- 3.ציפצים 15/09/2025 11:17הגב לתגובה זובארהב הרכב 30 אלף דולר בישראל מעל 70אלף מגינה של שודדים
- 2.הרווחנו! (ל"ת)אנונימי 15/09/2025 07:11הגב לתגובה זו
- 1.אנונימי 14/09/2025 23:09הגב לתגובה זולא לתת פרנסה לאויב הטורקי שייחנק עם החובות של המדינה שלו
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
- ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
