"Do what feels good"- קמפיין משולב לדיאט קוקה קולה
המותג דיאט קוקה-קולה ממשיך את הקו הפרסומי של טיפים לחיים טובים, כחלק מאמירת המותג: "Do what feels good" ויוצא בקמפיין משולב הכולל טלוויזיה, אינטרנט ומפגשים אישיים בבתי קפה, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
לדברי עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלכים משלבים בין מספר סיטואציות הממחישות את רגעי ה-feel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".
קמפיין הטלוויזיה עולה באמצעות משרד הפרסום דחף 1, וקמפיין האינטרנט של המותג נוצר באידיאולוג'יק, ונשאר נאמן אף הוא לערכי המותג עם תרגום לשפה אינטרנטית עדכנית. הקמפיין מבוסס על מעורבות הגולשים במסגרתו הם לוקחים חלק פעיל ושולחים "גלויות אינטרנט אישיות שעושות רק טוב". כך כל גולש יכול לבנות סביב הגלויות המלצה לחיים טובים המיועדת לחבריו עם מסרים נבחרים.
בנוסף, יצא המותג דיאט קוקה-קולה בקמפיין ראשון עם "הגלויה של שלי". הקמפיין עלה בפורמט ייחודי של סדרת גלויות אינטראקטיביות המשלימות בצורה חווייתית את קמפיין הפרסום למותג. הסדרה כוללת ארבע גלויות שונות, המציגות ארבע סיטואציות של חוויות מהנות מהחיים: "פנוי לקשר?", אוהבת לדפוק הופעה?", "אוהבים לצפות?", "אוהבים ריגושים?".
הקריאטיב הייחודי של הגלויות, הותאם באופן מדויק לקהל היעד של המותג הנחשף לגלויות ב-750 נקודות מגע בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר, אוניברסיטאות ועוד.