פקח שלא חוטף מכות, זומבים ו"החתיך": הפוליטיקאים בסרטוני בחירות משעשעים
ביום שלישי הבא נלך לקלפי ונשלשל פתק לראש הראשות ופתק למפלגה שאנחנו רוצים שתייצג אותנו במועצת העירייה. אבל מה לעשות, התעניינות הציבור בבחירות המוניציפאליות, נמוכה במיוחד, ויעידו על כך נתוני ההצבעה הנמוכים בבחירות המקומיות - פחות מ-52%.
אז בעידן הדיגיטלי, לא מעט פוליטיקאים פונים ליוטיוב בניסיון לדבר ישירות עם הציבור, ולהניע אותו ללכת להצביע. בחלק מן המקרים הסרטונים זוכים לאלפי ורבבות צפיות, ברוב המקרים הרבה פחות, ולעיתים - אנחנו הצופים פשוט זוכים לצפות בפנינים של ביזאריות משעשעת.
אז אנחנו באייס, החלטנו להציג לכם כמה סרטונים כאלה, אותם איתר עבורנו זיו שיינפלד, מנכ"ל חברת Z Digital House שמייעץ למספר מפלגות פוליטיות בתחום השיווק הדיגיטלי ובתחומי אסטרטגיה שיווקית. שיינפלד מרצה לחברות בתחום השיווק בזירות הדיגיטל, והוא בעל MBA מהקריה האקדמית אונו.
עו"ד כרמל שאמה-הכהן, עד לאחרונה ח"כ מטעם הליכוד, חוטף מהמתחרים שלו ברמת גן, שם הוא מתמודד על ראשות העירייה. פה למשל מדובר בעו"ד רמי גני, שרק בזכות השם שלו זכה מבחינתנו בכמה נקודות זכות.
- תחרות Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ובכלל, הזירה ברמת גן סוערת. השר והח"כ לשעבר דוד מנע לוטש אף הוא עיניים ללשכת ראש העיר, ומסתלבט על שאמה-הכהן.
פה למשל סרטון חביב ונעים של עו"ד צביקה ניר, רק שעל פי סרטון הבחירות הזה - נראה כאילו רמת גן שוכנת לה על שפת הים. מקסימום היא שוכנת על גדות נחל איילון.
ומערבה משם, בתל אביב היצירתיות מרשימה. הנה קטע מסרט של המונטי-פייטון, שמדובב לעברית ותומך בראש העירייה ב-15 השנים האחרונות, רון חולדאי.
ואחרי הפרגון הזה, אי אפשר בלי קטילה. אנשי משרד הפרסום ווב-אימג', מאוהדי הפועל אוסישקין, הזמינו אצל נוי אלוש רימיקס נגד חולדאי. מאתמול צבר הסרטון "בעיר הזה לא ישתנה שום דבר" יותר מ-2,500 צפיות.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
סיעת רוב העיר בראשותו של סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, יצא בתקופה האחרונה מספר סרטונים משעשעים. הראשון הוא זה, שם המתמודדים מסתלבטים על עצמם ואפילו על נטייתו המינית של אחד מהם:
הסרטון השני הצליח לרשום נתוני צפייה גבוהים במיוחד, כמעט 200 אלף צופים ביוטיוב ב-9 ימים. כנראה שמפלגת הצעירים, שגרפה בבחירות הקודמות 3 מנדטים, יודעת לא לקחת הכל ברצינות תהומית.
ומשם נעלה ירושלימה, שם הבחירות סוערות במיוחד בזכות ההתערבות של הפוליטיקאים הארציים בבחירות. מי שזוכה לבדיחות על חשבונו, הוא מועמד הליכוד משה ליאון. הסרטון הזה, של סיעת ירושלים תצליח שזכה ל-23 אלף צפיות, עוסק בתופעת "הליאונים".
ואם כבר ליאון, אז הנה קבוצת פייסבוק שהוקמה לפני כחודשיים, ועושה חיים קשים במיוחד למועמד מטעם הליכוד. קוראים לה
ומשם נצפין לחיפה. הנה שיר פרידה לראש עיריית חיפה יונה יהב, על פי המוזיקה של השיר המיתולוגי 'רונה שלי את רונה'. בגרסה החדשה, זכה השיר למילים "יונה, אז תפרוש כבר יונה".
אבל כנראה שלא רק ניסיון פוליטי, קשרים ותככנות צריך כדי להצליח בחיפה, אלא גם להיות נאה, וכזה הוא זאב סילס, שמתמודד לראשות העירייה, וזכה לכינוי "החתיך".
ומהצפון נעבור למרכז, שם עו"ד שמעון חזן מתמודד לראשות עיריית חולון נגד ראש העירייה הנוכחי מוטי ששון, ששולט בעיר ביד רמה ב-20 השנים האחרונות. חזן הלך בסרטון שהפיק בתחילת חודש אוגוסט על מוטיב הזומבים.
ורגע לפני שניפרד, נעבור לאם המושבות כדי להנות מהאיכות המוזיקלית של קליפ ההיפ-הופ. איתי שונשיין, סגן ראש עיריית פתח תקווה ופעם מזמן יו"ר התאחדות הסטודנטים, רץ שוב למועצה עם מפלגתו עיר צעירה. הנה התוצאה.
ואם כבר פתח תקווה, אז כנראה שמיליארד סינים לא טועים, זה בכל מקרה מה שטוענים במפלגת הבית היהודי בפתח תקווה, עם סרטון בכיכובם של תושבי המעצמה הגדולה בעולם.
אם נתקלתם בסרטונים משעשעים, אתם יותר ממוזמנים לשלוח לנו אותם למייל האדום או לדף הפייסבוק של אייס.
זיו שיינפלד הוא מנכ"ל חברת
- 6.איתי שונשיין 22/10/2013 00:33הגב לתגובה זוואז זה לא מצחיק...זה עצוב.
- 5.אני רוצה לקחת את מה שלקחו החבר'ה מהבית היהודי (ל"ת)מפרגן 17/10/2013 15:13הגב לתגובה זו
- 4.אתי 17/10/2013 15:13הגב לתגובה זואין סיכוי לצאת מזה טוב
- 3.חיים 17/10/2013 13:10הגב לתגובה זושוב אתה מוכיח כמה התקשורת מנותקת וחד צדדית.
- שלי 17/10/2013 13:21הגב לתגובה זואני לא מבינה מה הבעיה - יש משהו, תראה לנו הגולשים
- 2.יש כמה סרטונים קורעים (ל"ת)איילת 17/10/2013 12:48הגב לתגובה זו
- 1.חיים 17/10/2013 12:01הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=GZVIKGF0aVo
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
