פקח שלא חוטף מכות, זומבים ו"החתיך": הפוליטיקאים בסרטוני בחירות משעשעים
ביום שלישי הבא נלך לקלפי ונשלשל פתק לראש הראשות ופתק למפלגה שאנחנו רוצים שתייצג אותנו במועצת העירייה. אבל מה לעשות, התעניינות הציבור בבחירות המוניציפאליות, נמוכה במיוחד, ויעידו על כך נתוני ההצבעה הנמוכים בבחירות המקומיות - פחות מ-52%.
אז בעידן הדיגיטלי, לא מעט פוליטיקאים פונים ליוטיוב בניסיון לדבר ישירות עם הציבור, ולהניע אותו ללכת להצביע. בחלק מן המקרים הסרטונים זוכים לאלפי ורבבות צפיות, ברוב המקרים הרבה פחות, ולעיתים - אנחנו הצופים פשוט זוכים לצפות בפנינים של ביזאריות משעשעת.
אז אנחנו באייס, החלטנו להציג לכם כמה סרטונים כאלה, אותם איתר עבורנו זיו שיינפלד, מנכ"ל חברת Z Digital House שמייעץ למספר מפלגות פוליטיות בתחום השיווק הדיגיטלי ובתחומי אסטרטגיה שיווקית. שיינפלד מרצה לחברות בתחום השיווק בזירות הדיגיטל, והוא בעל MBA מהקריה האקדמית אונו.
עו"ד כרמל שאמה-הכהן, עד לאחרונה ח"כ מטעם הליכוד, חוטף מהמתחרים שלו ברמת גן, שם הוא מתמודד על ראשות העירייה. פה למשל מדובר בעו"ד רמי גני, שרק בזכות השם שלו זכה מבחינתנו בכמה נקודות זכות.
- תחרות Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ובכלל, הזירה ברמת גן סוערת. השר והח"כ לשעבר דוד מנע לוטש אף הוא עיניים ללשכת ראש העיר, ומסתלבט על שאמה-הכהן.
פה למשל סרטון חביב ונעים של עו"ד צביקה ניר, רק שעל פי סרטון הבחירות הזה - נראה כאילו רמת גן שוכנת לה על שפת הים. מקסימום היא שוכנת על גדות נחל איילון.
ומערבה משם, בתל אביב היצירתיות מרשימה. הנה קטע מסרט של המונטי-פייטון, שמדובב לעברית ותומך בראש העירייה ב-15 השנים האחרונות, רון חולדאי.
ואחרי הפרגון הזה, אי אפשר בלי קטילה. אנשי משרד הפרסום ווב-אימג', מאוהדי הפועל אוסישקין, הזמינו אצל נוי אלוש רימיקס נגד חולדאי. מאתמול צבר הסרטון "בעיר הזה לא ישתנה שום דבר" יותר מ-2,500 צפיות.
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
סיעת רוב העיר בראשותו של סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, יצא בתקופה האחרונה מספר סרטונים משעשעים. הראשון הוא זה, שם המתמודדים מסתלבטים על עצמם ואפילו על נטייתו המינית של אחד מהם:
הסרטון השני הצליח לרשום נתוני צפייה גבוהים במיוחד, כמעט 200 אלף צופים ביוטיוב ב-9 ימים. כנראה שמפלגת הצעירים, שגרפה בבחירות הקודמות 3 מנדטים, יודעת לא לקחת הכל ברצינות תהומית.
ומשם נעלה ירושלימה, שם הבחירות סוערות במיוחד בזכות ההתערבות של הפוליטיקאים הארציים בבחירות. מי שזוכה לבדיחות על חשבונו, הוא מועמד הליכוד משה ליאון. הסרטון הזה, של סיעת ירושלים תצליח שזכה ל-23 אלף צפיות, עוסק בתופעת "הליאונים".
ואם כבר ליאון, אז הנה קבוצת פייסבוק שהוקמה לפני כחודשיים, ועושה חיים קשים במיוחד למועמד מטעם הליכוד. קוראים לה
ומשם נצפין לחיפה. הנה שיר פרידה לראש עיריית חיפה יונה יהב, על פי המוזיקה של השיר המיתולוגי 'רונה שלי את רונה'. בגרסה החדשה, זכה השיר למילים "יונה, אז תפרוש כבר יונה".
אבל כנראה שלא רק ניסיון פוליטי, קשרים ותככנות צריך כדי להצליח בחיפה, אלא גם להיות נאה, וכזה הוא זאב סילס, שמתמודד לראשות העירייה, וזכה לכינוי "החתיך".
ומהצפון נעבור למרכז, שם עו"ד שמעון חזן מתמודד לראשות עיריית חולון נגד ראש העירייה הנוכחי מוטי ששון, ששולט בעיר ביד רמה ב-20 השנים האחרונות. חזן הלך בסרטון שהפיק בתחילת חודש אוגוסט על מוטיב הזומבים.
ורגע לפני שניפרד, נעבור לאם המושבות כדי להנות מהאיכות המוזיקלית של קליפ ההיפ-הופ. איתי שונשיין, סגן ראש עיריית פתח תקווה ופעם מזמן יו"ר התאחדות הסטודנטים, רץ שוב למועצה עם מפלגתו עיר צעירה. הנה התוצאה.
ואם כבר פתח תקווה, אז כנראה שמיליארד סינים לא טועים, זה בכל מקרה מה שטוענים במפלגת הבית היהודי בפתח תקווה, עם סרטון בכיכובם של תושבי המעצמה הגדולה בעולם.
אם נתקלתם בסרטונים משעשעים, אתם יותר ממוזמנים לשלוח לנו אותם למייל האדום או לדף הפייסבוק של אייס.
זיו שיינפלד הוא מנכ"ל חברת
- 6.איתי שונשיין 22/10/2013 00:33הגב לתגובה זוואז זה לא מצחיק...זה עצוב.
- 5.אני רוצה לקחת את מה שלקחו החבר'ה מהבית היהודי (ל"ת)מפרגן 17/10/2013 15:13הגב לתגובה זו
- 4.אתי 17/10/2013 15:13הגב לתגובה זואין סיכוי לצאת מזה טוב
- 3.חיים 17/10/2013 13:10הגב לתגובה זושוב אתה מוכיח כמה התקשורת מנותקת וחד צדדית.
- שלי 17/10/2013 13:21הגב לתגובה זואני לא מבינה מה הבעיה - יש משהו, תראה לנו הגולשים
- 2.יש כמה סרטונים קורעים (ל"ת)איילת 17/10/2013 12:48הגב לתגובה זו
- 1.חיים 17/10/2013 12:01הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=GZVIKGF0aVo

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
