פקח שלא חוטף מכות, זומבים ו"החתיך": הפוליטיקאים בסרטוני בחירות משעשעים
ביום שלישי הבא נלך לקלפי ונשלשל פתק לראש הראשות ופתק למפלגה שאנחנו רוצים שתייצג אותנו במועצת העירייה. אבל מה לעשות, התעניינות הציבור בבחירות המוניציפאליות, נמוכה במיוחד, ויעידו על כך נתוני ההצבעה הנמוכים בבחירות המקומיות - פחות מ-52%.
אז בעידן הדיגיטלי, לא מעט פוליטיקאים פונים ליוטיוב בניסיון לדבר ישירות עם הציבור, ולהניע אותו ללכת להצביע. בחלק מן המקרים הסרטונים זוכים לאלפי ורבבות צפיות, ברוב המקרים הרבה פחות, ולעיתים - אנחנו הצופים פשוט זוכים לצפות בפנינים של ביזאריות משעשעת.
אז אנחנו באייס, החלטנו להציג לכם כמה סרטונים כאלה, אותם איתר עבורנו זיו שיינפלד, מנכ"ל חברת Z Digital House שמייעץ למספר מפלגות פוליטיות בתחום השיווק הדיגיטלי ובתחומי אסטרטגיה שיווקית. שיינפלד מרצה לחברות בתחום השיווק בזירות הדיגיטל, והוא בעל MBA מהקריה האקדמית אונו.
עו"ד כרמל שאמה-הכהן, עד לאחרונה ח"כ מטעם הליכוד, חוטף מהמתחרים שלו ברמת גן, שם הוא מתמודד על ראשות העירייה. פה למשל מדובר בעו"ד רמי גני, שרק בזכות השם שלו זכה מבחינתנו בכמה נקודות זכות.
- תחרות Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ובכלל, הזירה ברמת גן סוערת. השר והח"כ לשעבר דוד מנע לוטש אף הוא עיניים ללשכת ראש העיר, ומסתלבט על שאמה-הכהן.
פה למשל סרטון חביב ונעים של עו"ד צביקה ניר, רק שעל פי סרטון הבחירות הזה - נראה כאילו רמת גן שוכנת לה על שפת הים. מקסימום היא שוכנת על גדות נחל איילון.
ומערבה משם, בתל אביב היצירתיות מרשימה. הנה קטע מסרט של המונטי-פייטון, שמדובב לעברית ותומך בראש העירייה ב-15 השנים האחרונות, רון חולדאי.
ואחרי הפרגון הזה, אי אפשר בלי קטילה. אנשי משרד הפרסום ווב-אימג', מאוהדי הפועל אוסישקין, הזמינו אצל נוי אלוש רימיקס נגד חולדאי. מאתמול צבר הסרטון "בעיר הזה לא ישתנה שום דבר" יותר מ-2,500 צפיות.
- מי הזיז את מדורת השבט שלי?
- שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
סיעת רוב העיר בראשותו של סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, יצא בתקופה האחרונה מספר סרטונים משעשעים. הראשון הוא זה, שם המתמודדים מסתלבטים על עצמם ואפילו על נטייתו המינית של אחד מהם:
הסרטון השני הצליח לרשום נתוני צפייה גבוהים במיוחד, כמעט 200 אלף צופים ביוטיוב ב-9 ימים. כנראה שמפלגת הצעירים, שגרפה בבחירות הקודמות 3 מנדטים, יודעת לא לקחת הכל ברצינות תהומית.
ומשם נעלה ירושלימה, שם הבחירות סוערות במיוחד בזכות ההתערבות של הפוליטיקאים הארציים בבחירות. מי שזוכה לבדיחות על חשבונו, הוא מועמד הליכוד משה ליאון. הסרטון הזה, של סיעת ירושלים תצליח שזכה ל-23 אלף צפיות, עוסק בתופעת "הליאונים".
ואם כבר ליאון, אז הנה קבוצת פייסבוק שהוקמה לפני כחודשיים, ועושה חיים קשים במיוחד למועמד מטעם הליכוד. קוראים לה
ומשם נצפין לחיפה. הנה שיר פרידה לראש עיריית חיפה יונה יהב, על פי המוזיקה של השיר המיתולוגי 'רונה שלי את רונה'. בגרסה החדשה, זכה השיר למילים "יונה, אז תפרוש כבר יונה".
אבל כנראה שלא רק ניסיון פוליטי, קשרים ותככנות צריך כדי להצליח בחיפה, אלא גם להיות נאה, וכזה הוא זאב סילס, שמתמודד לראשות העירייה, וזכה לכינוי "החתיך".
ומהצפון נעבור למרכז, שם עו"ד שמעון חזן מתמודד לראשות עיריית חולון נגד ראש העירייה הנוכחי מוטי ששון, ששולט בעיר ביד רמה ב-20 השנים האחרונות. חזן הלך בסרטון שהפיק בתחילת חודש אוגוסט על מוטיב הזומבים.
ורגע לפני שניפרד, נעבור לאם המושבות כדי להנות מהאיכות המוזיקלית של קליפ ההיפ-הופ. איתי שונשיין, סגן ראש עיריית פתח תקווה ופעם מזמן יו"ר התאחדות הסטודנטים, רץ שוב למועצה עם מפלגתו עיר צעירה. הנה התוצאה.
ואם כבר פתח תקווה, אז כנראה שמיליארד סינים לא טועים, זה בכל מקרה מה שטוענים במפלגת הבית היהודי בפתח תקווה, עם סרטון בכיכובם של תושבי המעצמה הגדולה בעולם.
אם נתקלתם בסרטונים משעשעים, אתם יותר ממוזמנים לשלוח לנו אותם למייל האדום או לדף הפייסבוק של אייס.
זיו שיינפלד הוא מנכ"ל חברת
- 6.איתי שונשיין 22/10/2013 00:33הגב לתגובה זוואז זה לא מצחיק...זה עצוב.
- 5.אני רוצה לקחת את מה שלקחו החבר'ה מהבית היהודי (ל"ת)מפרגן 17/10/2013 15:13הגב לתגובה זו
- 4.אתי 17/10/2013 15:13הגב לתגובה זואין סיכוי לצאת מזה טוב
- 3.חיים 17/10/2013 13:10הגב לתגובה זושוב אתה מוכיח כמה התקשורת מנותקת וחד צדדית.
- שלי 17/10/2013 13:21הגב לתגובה זואני לא מבינה מה הבעיה - יש משהו, תראה לנו הגולשים
- 2.יש כמה סרטונים קורעים (ל"ת)איילת 17/10/2013 12:48הגב לתגובה זו
- 1.חיים 17/10/2013 12:01הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=GZVIKGF0aVo
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
