טבע משיקה סדרת תכשירים חדשה לטיפול בשיער דליל

בחברה צופים, כי המכירות השנתיות של מוצרי "פולטן פארמה" יגיעו למעל למיליון דולר בתוך שנתיים
שרות Bizportal |

חברת טבע משיקה סדרת תכשירים חדשה לשיער דליל ושביר תחת המותג "פולטן פארמה". הסדרה, המיובאת מאיטליה, מבוססת על נוסחאות בלעדיות, אשר הוכחו במחקרים מדעיים כיעילות ובעלות תוצאות ראשונות כבר בתוך 30 יום, כך לדברי החברה.

מהלך ההשקה של הסדרה החדשה ילווה בקמפיין פרסום, פעילות הדרכה לרוקחים וכן שילוט ואבזור של נקודות המכירה.

איל דונסקי, מנהל חטיבת התרופות ללא מרשם ומוצרי הצריכה בטבע, מסר, כי "סדרת "פולטן פארמה" הינה סדרה אסטרטגית בקו המוצרים של טבע ובכוונת טבע להגיע להיקף מכירות שנתיות של מעל למיליון דולר, כבר בשנת המכירות השנייה".

עינה דננברג, מנהלת השיווק של מוצרי הצריכה בטבע ציינה, כי סגמנט המוצרים לטיפול בנשירת שיער כולל מגוון רחב של פתרונות שונים: החל מתרופות מרשם דרך תרופות ללא מרשם, פתרונות קוסמטיים, תוספי תזונה ועד תחליפי שיער. גודל השוק מוערך בכ-30 מיליון שקל כאשר כמעט מחצית מן השוק הינו מכירות של תרופות והשאר מיוחס למוצרים שאינם תרופות.

ערכת המוצרים של "פולטן פארמה" כוללת סדרת מוצרים לנשים וסדרת מוצרים לגברים, השונה במרכיבים הפעילים שבה. הערכות כוללות אמפולות לשימוש חיצוני על גבי הקרקפת, המבוססות על פטנט רשום, ושמפו טיפולי לשימוש יום-יומי המבוסס על אותם חומרים פעילים. מחיר ערכה, המיועדת לשימוש למשך חודש ימים, הינו 199.90 שקל, ומחיר השמפו עומד על 39.90 שקל. המוצרים נמכרים בבתי מרקחת וברשתות פארם. כן כוללת הסדרה גם ערכה לטיפול בקשקשים.

על-פי מחקרים כמותיים ואיכותיים שערכה טבע באמצעות מכון ברנדמן, 53% מהאוכלוסייה סובלים מבעיית נשירה, אך רק 22% מהם מטפלים בבעיה, רובם בני 24-35 ויותר נשים מגברים. אבחון הנשירה מתבצע בעיקר באופן עצמי, כאשר מבחינים בנשירת שיער על הכרית או על המברשת. נתון נוסף הוא שחלק מן הסובלים מנשירה מחפשים מידע באינטרנט, בפורטלים פופולאריים וחלקם אף מתייעצים עם רופאי עור, ועם רוקחים.

דננברג מעריכה, כי סדרת "פולטן פארמה" תהפוך לשחקן דומיננטי בתחום זה בזכות יעילות התכשירים, הגב המדעי שעומד מאחוריהם, נוחות השימוש והעובדה שמדובר במוצר שאיננו תרופתי ואיננו פולשני.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה