קוקה קולה רכשה את ברייק הזהב בגמר רוקדים עם כוכבים

בברייק תעלה החברה המרכזית עם הקמפיינים של "קוקה קולה לייב", קונצרט הרוק בחיפה ועם משקאות החלב והיוגורט של טרה
אפרת אדיר |

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ רכשה את ברייק הזהב בגמר התוכנית "רוקדים עם כוכבים", שתשודר ביום שני (11.9) במסגרת שידורי רשת בערוץ 2.

בברייק הזהב תעלה החברה עם 3 קמפיינים נפרדים. האחד של COCA-COLA LIVE קונצרט הרוק הגדול בחיפה (באמצעות משרד הפרסום דחף 1), הקמפיין השני הוא למשקאות החלב של טרה במיני קרטונית המועשרים בסידן ובויטמין D והקמפיין השלישי הינו ל-you, סדרת משקאות היוגורט של טרה עם התוספים הבריאותיים.

חברת קאראט מדיה וואן אחראית לקניית הברייק, הנקנה לפי ההערכות בכ-40 אלף דולר. הברייק ישודר בזמן צפיית שיא אשר עשוי להגיע לפיק של כ-30% רייטינג.

קונצרט הרוק "קוקה קולה לייב" ייערך ב-21.9 כמופע הצדעה ענק לצפון ויכלול 16 שעות רצופות של מוזיקה, בהשתתפות מיטב האמנים וצפוי לארח כ-40 אלף מבקרים.

קמפיין טום וג'רי של טרה הינו סרטון אנימציה בתלת מימד, למשקאות החלב במיני קרטונית המועשרים בסידן + ויטמין D, אשר עלה באמצעות משרד הפרסום JWT, קונטרא הפקות ו-hands up, ובשיתוף עם חברת LDI, נציגת Warner Bros.

קמפיין you לסדרת משקאות היוגורט של טרה עם התוספים הבריאותיים עלה אף הוא באמצעות JWT, תחת המסר: "הרגשה שכולה אנרגיה". הקמפיין עלה לראשונה לשידור בחצי הגמר של "כוכב נולד 4" ופונה לקהל נשי באמצעות מושגים של בריאות, אנרגיה ופעילות גופנית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה