ml נכנסת לתחום הגברים בהשקעה של 15 מיליון שקל
חברת האופנה ml, הנמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה, נכנסת לתחום אופנת הגברים ומשיקה את ml men, בהשקעה של 15מיליון שקל. במסגרת המהלך השיווקי פותחת החברה בבת-אחת 10חנויות בקניונים נבחרים ברחבי הארץ, כאשר לדברי אבי מלכה, מנכ"ל ml, "עד סוף שנת 2007 תמנה הרשת 30 סניפים".
מלכה הוסיף היום (ד'), כי: "המותג ml men פונה לגברים אופנתיים, במידה 42 ומעלה. מבדיקות שערכה החברה נמצא, כי הגבר שייכנס לרשת הוא: בוגר, שלם עם עצמו, ומחפש פתרונות אופנה אטרקטיביים במחירים נוחים".
כאמור, מבדיקות שערכה החברה בקרב 1,200 גברים ישראליים בגילאי 30+, נמצא, כי למעלה מ-80% מהגברים בישראל בגילאי 30+ הינם במידה 42 ומעלה וכיום אין להם פתרון אופנתי, המאפשר להם לרכוש בגדים בהתאם למידות גופם. "הרשתות הקיימות בישראל בתחום בגדי הגברים פונות אך ורק לצעירים עד מידות 50. אנו הרשת הראשונה שתתמקד בצרכים של קהל יעד זה. לפיכך, אני צופה, כי נתח השוק של ml men בתום שנת הפעילות הראשונה יעמוד על כ-10% משוק בגדי הגברים בישראל בגילאי 30+ במידה 42 ומעלה".
"היות וההוצאה הממוצעת של גבר לרכישת ביגוד בעונה עומדת בשנה האחרונה על 1,000 שקל, אני צופה כי מחזור המכירות של רשת ml men בשנת הפעילות הראשונה יעמוד על 45 מיליון שקל", אמר מלכה.
גיא גודס, שחקן מכבי ת"א בעבר ועוזר מאמן הקבוצה, נבחר לפרזנטור של הרשת ויקבל 60 אלף דולר לעונה. מסע הפרסום להשקת רשת ml men נאמד בהשקעה של כ-1 מיליון דולר, ויכלול שילוט חוצות, עיתונות וקטלוג.
המסר שנבחר על ידי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, המטפל גם בתקציב ml לנשים, הוא: "נראה אותך גבר". לדברי ספי שקד, מבעלי משרד הפרסום, "הסיסמא שנבחרה לקמפיין מתריסה ומניעה לפעולה. בחרנו באסטרטגייה של פניה לצד הפסיכולוגי והרגשי של הגבר, המחפש מקום נוח ואיכותי לקניית בגדים אופנתיים לפי מידות גופו. גיא גודס משרת מטרה זו ומייצג גבריות, כנות, וטעם טוב וכן מקשר את המותג עם משחק הכדורסל, המדבר אל רוב הגברים בארץ".
סניפי ml men ישתרעו על שטח של בין 80 מ"ר ל-120 מ"ר, החנויות יעוצבו בסגנון איטלקי אופנתי שהקונספט העיצובי יהיה גברי מחוספס. החנות תכלול מחלקת אביזרי אופנה עם פריטים כמו: נעלים, עניבות, ארנקים, תיקים, חגורות ועוד.