המכרז לרייטינג באינטרנט יוצא לדרך
ועדת מחקר ומדידה של חברות האינטראקטיב החברות באיגוד חברות הפרסום, יצאה בצעד ראשון לקידום נושא מדידת הרייטינג באינטרנט בישראל. במסגרת המגעים, פרסמה הוועדה בקשה לקבלת מידע מחברות שברשותן מערכות היכולות למדוד את הרייטינג באינטרנט בישראל, במטרה לייצר סטנדרט אחיד למדידת הרייטינג באתרים.
בין חברי הוועדה נמנים: תימור גורדון, מנכ"ל ARC, יוסי ארז, מנכ"ל McCann Digital, רועי רון, סמנכ"ל מדיה ולקוחות בחברת NEXT-IN, וערן ארדן, מנכ"ל משותף ב- GREY INTERACTIVE.
בעקבות הפרסומים, פנו חברות ואישים שונים לאיגוד חברות הפרסום, על מנת לקבל את מסמך הדרישות של ועדת המדידה, ביניהם: TNS, נילסן, יפעת, מרקט ווטש של אבינועם בורג, אלון מלכנר בעלי אוק אינטראקטיב, שילוב-ERATE ואינטר-טק.
ערן ארדן, יו"ר הועדה, מוסר, כי: "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת סטנדרט מדידה, אשר יאפשר בחינה אחידה ואמיתית של התחום, אנו מאמינים כי סטנדרטיזציה תביא לגידול פעילות הפרסום באינטרנט".
תימור גורדון, חבר הנהלת איגוד חברות הפרסום, מוסיף: "יוזמות שונות בתחום המדידה אשר ניסו להתרומם בארץ, נתקלו בסירובם של האתרים הגדולים להימדד, אנו קוראים לאתרים הגדולים להרים את הכפפה ולשתף איתנו פעולה. נשמח לצרף לוועדה הבוחנת את כל מי שיתחייב להימדד, עם זאת במידה וניתקל גם הפעם בהתנגדות, חברות האינטראקטיב, החברות באיגוד, ישתפו פעולה על מנת להעביר נתונים אשר ייתנו מדדי רייטינג אמיתיים".