מדד סנטימנט הצרכנים עלה ל-82.4 בחודש יוני
הקריאה הטרומית של מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן פרסמה מוקדם יותר היום. מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן הינו מדד המורכב מסקר שנערך בקרב 500 בתי אב מייצגים במשק האמריקני. סנטימנט הצרכן קשור ישירות להוצאות הצרכן במשק. הוצאות הצרכן מרכיבות כשני שליש מסך המחזור בכלכלה האמריקנית. המשקיעים ממתינים לקריאה טרומית המתפרסמת במהלך החודש ובדרך כלל קרובה מאוד לקריאה הרשמית המתפרסמת בסוף כל חודש.
המדד דווח על עליה בסנטימנט הצרכן האמריקני בחודש יוני. המדד עלה לרמות של 82.4 במהלך בחודש אל מול 79.1 בחודש מאי. זהו החודש הראשון מאז מודש מארס, שמדד סנטימנט הצרכנים מצביע על עליה. הדעה הרווחת בקרב האנליסטים הייתה לעליה קלה לרמות של 79.6. טווח ההערכות נע בין ירידה קלה לרמות של 79 לעליה לרמות של 88.8.
מדד המצב הנוכחי עלה לרמות של 103.1 אל מול 96.1 עליו דווח בחודש מאי. מדד הציפיות עלה לרמה של 69.2 אל מול 68.2 בחודש מאי.