מי פנוי למחות: נהגי המוניות יפגינו נגד Gett בנתב"ג

לטענת הנהגים, ההסכם שעליו מנסה החברה להחתים אותם, אחרי שזכה במכרז להפעלת שירותי המוניות בנמל התעופה, הוא דרקוני ורומס את זכיותיהם. גט זכתה במכרז של רש"ת בספטמבר האחרון, ותתחיל לתת שירות בנתב"ג מתחילת מרץ
עוזי גרסטמן | (6)

בעקבות טענותיהם כי מדובר בהסכם הדרקוני וכי זכויותיהם נרמסות, נהגי המוניות הודיעו כי יפגינו נגד Gett (גט) בנמל התעופה בן גוריון. את ההפגנה מארגנת התאגדות נהגי המוניות בהסתדרות, לאחר זכיית גט במכרז של רשות שדות התעופה בספטמבר האחרון.

החברה אמורה להפעיל תפעיל אפליקציה ומכונות אוטומטיות להזמנת מוניות מנמל התעופה. השירות אמור להתחיל במרץ, אך פיילוט שלו החל כבר לפני כשבועיים. המכונות הוצבו לטובת הנוסעים ממש בתוך הטרמינל, לאחר הירידה מהמטוס, כך שניתן להזמין מונית עוד לפני שאוספים את המזוודות, ולצאת אל הדיילים של החברה עם פתק שבו קוד הנסיעה. בשלב זה לא ברור אם רק נהגים שחתומים על ההסכם עם גט יהיו רשאים לטסוף נוסעים בנתב"ג.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חיים 03/03/2024 09:51
    הגב לתגובה זו
    שזכויותיהם וכספם נשדד לאור יום 350 שקל מירושלים לנתבג?
  • 5.
    יענ 02/03/2024 14:43
    הגב לתגובה זו
    גם אובר חייב לחזור לארץ.
  • 4.
    נרמסת זכות הנהג לעשן במונית או לעבוד על תיירים. (ל"ת)
    מנכ״ל Gett 01/03/2024 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ah 29/02/2024 17:57
    הגב לתגובה זו
    ממש עולם שלישי בכל מקום בעולם יש אובר ואפשר לקבוע ולצאת מהטרמינל מתי שרוצים בנתב"ג צריך לעמוד בתור בחום שעה כדי לקבל נהגים שהם מתחת לכל ביקורת אני מקווה שהחוזה ה"דרקוני" מגן עלנו בתור צרכנים כלומר אם מישהו קיבל דירוג נמוך (למשל מעשן תוך נסיעה) אז הוא לא יורשה להמשיך לעבוד אני מאוד מקווה שלא פוגעים לנהגי המוניות בשכר - כי באמת זה יהיה ניצול לרעה
  • 2.
    זד 29/02/2024 13:34
    הגב לתגובה זו
    תתחילו להתיישר לפי הכללים והנורמות או שפשוט לא תקבלו נסיעות . כזה פשוט.
  • 1.
    הנהגים מודאגים ש-GETT תשים סוף להפקרת שקיימת היום (ל"ת)
    אחד העם 29/02/2024 12:45
    הגב לתגובה זו
BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס


BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס