סגן נשיא גיזה: יש ל-eGlue עוד הרבה לאן לצמוח
הסטארט אפ e-Glue המספק פתרונות לשיפור היעילות של מרכזי תמיכה ושירות, הודיע היום (א') כי השלים סבב גיוס בהיקף של 4 מיליון דולר. גיזה ונצ'ר קפיטל הצטרפה לקרן סידר בסיבוב הגיוס המוסדי הראשון של החברה. משקיעים פרטיים (angels) קודמים באיגלו כוללים את ותיקי תעשיית התוכנה שמעון אלון ורון צוקרמן, קיבוץ עין שמר וקיבוץ מעגן מיכאל. קינן: עוד מוקדם לדבר על רכישה או הנפקה סגן נשיא בגיזה ונצ'ר קפיטל, טל קינן, מוסר ל-Bizportal כי עדיין מוקדם לדבר על IPO לחברה או על רכישה אפשרית שלה. לדבריו הגיוס בוצע מהקרן הרביעית החדשה של גיזה. קינן אמר כי "יש ל-eGlue הרבה לאן להתפתח." הוא מציין כי החברה מוכרת את המערכות שפיתחה לחברות מובילות בעולם וכי הטכנולוגיה שלה מתממשקת בצורה מעולה לסביבות CRM מכל הסוגים.
מוצר הדגל של eGlue, גיידליין (Guideline) הוא פתרון תוכנה ידידותי למשתמש, אשר מספק הנחייה בזמן אמיתי לטלפנים במרכזי תמיכה ושירות. המוצר מחזק את יכולות המכירה על ידי הצגה דינמית של אינפורמציה רלוונטית, אשר נאספת ממערכות ואפליקציות שונות ומסוננת באמצעות מנוע ניתוח אנליטי. התהליך מאפשר לספק למתקשר מידע אשר מותאם לו אישית במהלך השיחה.
קינן המשיך ומסר לנו כי רוב המכירות של החברה לא מתבצעות לשוק המקומי, והן מיועדות לשוק הקול סנטרס העולמי. הסיפור של eGlue התחיל כפרוייקט סיוע לעולם חדשים מקיבוץ עין שמר. עד מהרה התעלו המהנדסים על הפרוייקט הראשוני והוכיחו ביצועים ברמה גבוהה.
הבעיה בשוק מרכזי השירות והתמיכה (הקול-סנטרס) היא אנשים שבאים לזמן עבודה קצר, וזה לא כלכלי להכשיר אותם לתקופות ארוכות. כך נוצר מצב שההון האנושי של החברה לא מתפתח בסקטור הזה. האמצעים הטכנולוגיים שמציעה חברת eGlue מאפשרים למנף את שיחת השירות והתמיכה ולתת לה ערך מוסף בעבור החברה.
לדברי קינן כל הפעילות הזאת מתבצעת תוך כדי שמירה על איכות המותג של החברה, בזמן מינימום. ותוך שהיא מאפשרת לעשות דברים יפים יותר לשורה העליונה של החברה. המערכת יכולה להפוך שיחת שירות לשיחת מכירות, או להפוך שיחת מכירות לעוד כמה מכירות במוצרים אחרים. או לדוגמא לבצע אפסייל, אם מישהו שמעוניין במשהו במוצר בסיסי לעצמו ומקבל חבילה מורחבת לכל המשפחה בדיל אטרקטיבי. ה-eGlue תדע להעניק את המידע לנציג השירות בזמן אמת.
כיום מציין קינן, כ-80% ממערכות ה-CRM (מערכות שירות הלקוחות הממוחשבות) הן פנים ארגוניות. וב-20% יש תערובת של מערכות, כתוצאה ממיזוגים וכו'. ישנם הרבה מקורות מידע וeGlue יודע להתממשק עם כל דבר שקיים, גם אם זה אינהאוס וחיצוני (מערכות סיבל לדוגמא). כל זאת תוך שהוא מבצע עיבודים בזמן אמיתי על המידע שהם רלוונטיים למשימה של הטלפן, וברמה הכי גבוהה להציג לו בתזמון נכון וצורה נכונה, שתיתן לבן אדם שיושב על הכיסא, שהוא לא הכי מחובר ל-IT, והוא מקבל את המידע בזמן הנכון ובצורה הנכונה.
מנכ"ל איגלו, עומר גבע, אמר כי החברה מחוזקת על ידי הידע והניסיון של המשקיעים החדשים שלה, "איגלו תוכל למנף את יתרונות מוצריה ולמסד את מעמדה כמובילה בשוק האנליזה בזמן אמת (real time analytics)." וחבר מועצת המנהלים של איגלו ושותף בקרן סידר, אלי ברק, הוסיף כי סידר שמחה להשקיע באיגלו. "אנו מתרשמים עמוקות מן המוצר ומצוות ההנהלה ומצפים לעבודה המשותפת עם החברה הן בישראל והן בארצות הברית".