רמי לוי ל-Bizportal: "היה עניין עם משרד הבריאות אז הבאנו מקרר מיוחד בשביל הקרפיונים"

מאיה זיסר |

"לקראת החגים אנשים עושים קניות גדולות יותר ולכן יצאנו במבצע חסר תקדים - מי שקונה היום ישלם בראש השנה בשנה הבאה ללא ריבית וללא הצמדה", מסביר רמי לוי מבעלי רשת הדיסקאונט, 'רמי לוי שיווק השיקמה', את הגימיק הבא שלו לחגים. הצעה זו מתווספת למבצע 'קרפיון ב-1 שקל' שיצא עמו לוי לאחרונה לקראת החגים, ומאפשר לכל לקוח לרכוש 2 ק"ג דג ב-1 שקל בלבד, וזאת ללא כל התניית קנייה.

למי שנתקל במחסור במבצע, מסביר לוי, "נתקלתי בבעיות מול משרד הבריאות, בגלל שלא היינו ערוכים למכירת דגים בסניפים מסויימים ולא היה לנו אישור לכך". בעקבות כך, מציין לוי כי אין הוא מתכוון לוותר על המבצע בסניפים אלו ולכן הוא מתכוון למכור דגים מצוננים (לאחר שהביא מקרר מיוחד לשם כך לסניפים שאין בהם ממכר דגים) אשר יקרים ב-30% ולמרות זאת הוא מתכוון למכור אותם במסגרת המבצע - בשקל, ובכך יאפשר את המבצע בכל סניפי הרשת.

על כוונתו להרחיב את הרשת למגזר החרדי מסביר לוי, כי כבר קיימת חנות 'רמי לוי שיווק השיקמה מהדרין' אשר מיועדת למגזר החרדי וממוקמת בעיר 'בית"ר'. "היום אני מתכוון להרחיב את הסניף הזה ולפתוח סניף בגבעת שאול שבירושלים". הוא מציין "החלטתי לפתוח את הסניפים האלו בגלל שאני מקבל פניות רבות מהמגזר החרדי שאפתח חנות גם להם, גם הם רוצים את המחירים שלנו, הם יודעים שאצלנו הם ייקנו בזול". החנות החדשה הינה בגודל של 5,000 מטר, בהשקעה של כ-3 מיליון דולר. בפתיחת חנות זו יתחרה בעצם לוי מול רשת 'יש' של שופרסל ו'שפע שוק' של 'הרבוע כחול'.

"ההבדל בין שאר הסניפים של הרשת הוא שבסניפי אלו נחזיק את ההכשרים המיוחדים שמתאימים למגזר החרדי" מסביר לוי. בנוסף הוא מציין, כי "לא תהיה הורדת מחירים נוספת בסניפים אלו, אך במקומות שאנחנו לא נמצאים תהייה תחרות והמחירים ירדו בהם, זהו מוקד הצמיחה שלנו כחלק מהרחבת הרשת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה