קרב ענקיות המזגנים בשיאו: טורנדו עוזבים את אדלר חומסקי ועוברים לשלמור אבנון עמיחי

במעבר זה זוכה משרד הפרסום 'שלמור אבנון - עמיחי' בתקציב המוערך בכ-17 מיליון שקל ומנגד, פותח בפני אדלר חומסקי את האפשרות להעביר אליו גם את תקציב המזגנים של 'אלקטרה' המוערך בכ-15 מיליון שקל
מאיה זיסר |

קבוצת טורנדו הודיעה היום (ב') כי תקציב הפרסום של הקבוצה, על כל מותגיה, יעבור בנובמבר 2009 לידי משרד הפרסום 'שלמור אבנון - עמיחי'. טורנדו נוקטת בהחלטה זו בעקבות המעבר, של החברה המתחרה, 'שקם אלקטריק' ו'סוני אריקסון', לפני כחודש, למשרד הפרסום אדלר-חומסקי אשר ליווה את טורנדו ב-3 השנים האחרונות. לכתבה: תקציב הפרסום של 'שקם אלקטריק' ו'סוני אריקסון' עובר לאדלר-חומסקי

רונן בזזי, מנכ"ל 'טורנדו' ומבעלי החברה, מסר כי "בסיפור הזה לא היו מנצחים או מפסידים יש רק מרוויחים. אנו רוצים להודות לחברים מאדלר חומסקי על העבודה המדהימה שעשינו יחד. הפסקת העבודה איתם נבעה כתוצאה מהחלטתם לקחת תקציבים של חברה, שהיא בעצם מתחרה שלנו". עוד הוסיף בזזי, "בניגוד למה שפורסם, לא ערכנו מכרז. אני מכיר אישית את גדעון עמיחי. נפגשנו עם המשרד שהציג בפנינו פרזנטציה אסטרטגית בלבד ללא קריאיטיב. התחברנו לחשיבה המקצועית שלהם והחלטנו ללכת איתם."

לדבריו, "התנאים המסחריים לא היו שיקול בקבלת ההחלטה. מלכתחילה היה ברור לנו, שמשרד שירצה לטפל בתקציב טורנדו, יצטרך להתאים את עצמו לתנאים המקובלים בתשע השנים האחרונות בטורנדו".

במעבר זה זוכה משרד הפרסום 'שלמור אבנון - עמיחי' בתקציב המוערך בכ-17 מיליון שקל. יהיה זה מעניין לראות האם ימשיכו בשלמור את הקו של טורנדו אשר הפך להיות מזוהה מאוד עם המותג.

לכתבה: קרב פרסומות על שולחן הניתוחים, טורנדו מול אלקטרה

מהלך זה פותח בפני אדלר את האפשרות להעביר אליו גם את תקציב המזגנים של אלקטרה אשר כיום מטופל במשרד הפרסום JWT ומוערך בכ-15 מיליון שקל. נזכיר כי התקציבים שעברו אל אדלר (וגררו את עזיבת טורנדו) זיכו את אדלר ב-28 מיליון שקל כאשר הפרסום של 'שקם אלקטריק' עומד על היקף שנתי של כ- 14 מיליון שקל ושל סוני אריקסון מסתכם בהיקף של כ-14 מיליון שקל (שחלקו מתבצע על ידי משרד הפרסום וחלק על ידי המפעילים הסלולרים).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה