מייסדי נאגומי
צילום: מנש כהן

חברת הסייבר נאגומי גייסה 30 מיליון דולר

חברת הסייבר הצעירה, המפתחת פלטפורמה לאבטחה וניהול חשיפה לסיכונים עבור ארגונים השלימה סבב גיוס של 23 מיליון דולר אשר מצטרף לסבב גיוס סיד של 7 מיליון דולר
איתן גרסטנפלד |

חברת הסייבר נאגומי, המפתחת פתרון לאבטחה וניהול חשיפה לסיכונים (Threat Exposure Management), השלימה גיוס בהיקף של 30 מיליון דולר. הגיוס כלל גיוס סיד של 7 מיליון דולר, שלא הוכרז בעבר, בהובלת Team8, וסבב A של 23 מיליון דולר בהובלת TCV ובהשתתפות המשקיעים האסטרטגיים Crowdstrike ו-Okta.

נאגומי נוסדה בינואר 2023 על ידי עמנואל סלמונה, מנכ״ל החברה, שי מנדל, CTO, ויונתן מלר, CPO. החברה הוקמה במטרה להגדיר לסייע לצוותי אבטחה בארגונים לייעל את עבודתם, על מנת להפיק את המירב מכלי האבטחה הקיימים בארגון. ההון שגוייס ישמש את החברה להאצת מאמצי המחקר והפיתוח וכן מאמצי ה-Go to Market של החברה, במטרה לענות על הביקוש ההולך וגובר בשוק. לדברי החברה, על אף היותה צעירה היא חווה צמיחה מואצת, וכבר חצתה את רף המיליון דולר במכירות שנתיות חוזרות (ARR).

עמנואל סלמונה, מייסד שותף ומנכ"ל החברה: "המטרה שלנו היא לפתור את אחת הבעיות הנפוצות והכואבות ביותר בתחום הסייבר כיום. ראינו שיותר מ-80% מפרצות האבטחה מתרחשות בארגונים שכבר הטמיעו את הכלים שיכולים היו למנוע אותן. התסכול של צוותי אבטחת הסייבר מחוסר הוודאות והבטחון בכך שהכלים הקיימים בארגון אכן יכולים להגן עליהם מפני איומים ממשיים הולך וגובר. באמצעות מיפוי איומים כמו כופרות, פישינג וטכניקות נוספות שקיימות כיום, נאגומי מאפשרת לצוותי אבטחה לראות בבירור מהי רמת ההגנה שלהם, ומספקת להם תוכנית פעולה למוכנות גבוהה יותר״.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מייסדי פרמטריקס, צילום: Parametrixמייסדי פרמטריקס, צילום: Parametrix

פרמטריקס: גיוס 27 מיליון דולר לפי שווי של כ-120 מיליון דולר

החברה השלימה גיוס על רקע צמיחה ב-300% עקב עלייה בביקוש בעולם לביטוח במקרים של הפסקות ונפילות בשירותי הענן

הדס ברטל |
נושאים בכתבה גיוס הון

חברת פרמטריקס, ספקית ביטוח פרמטרי להתפרצויות דיגיטליות, השלימה גיוס בהיקף 27 מיליון דולר, בהובלת Mundi Ventures, FirstMark Capital ו-HDI Group. הסבב מעלה את סך ההון שגויס מאז הקמתה ב-2020 ל-45 מיליון דולר, לאחר גיוס קודם של 17.5 מיליון דולר. הגיוס מגיע על רקע צמיחה של 300% בהכנסות, המונעת מביקוש גלובלי לביטוח נגד הפסקות שירותי ענן.

פרמטריקס נוסדה על ידי יונתן חצור, החברה מעסיקה כ-30 עובדים, ושמרה על צמיחה פי 3 שנתית ללא הגדלת כוח אדם משמעותית, תוך הסתמכות על מודל טכנולוגי יעיל. המערכת מנטרת בזמן אמת מעל 7,000 ספקי  SaaS ו-PaaS וגם ספקי מרכזי נתונים ומעל מיליארד נקודות נתונים שבועיות, ב-200 מדינות. היא מזהה אירועי דאונטיים: קריסות, ירידות זמינות או תקלות, ומפעילה פיצויים אוטומטיים על פי פרמטרים מוגדרים מראש, ללא צורך בהוכחת נזק או תביעות.

המודל שונה מביטוח סייבר מסורתי, שמתמקד בשחזור נתונים לאחר פריצות. פרמטריקס מכסה נזקי דאונטיים בשירותי ענן, IT, תשלומים מקוונים ושירותים מבוזרים, עם גבול כיסוי של מעל 100 מיליון דולר לכל סיכון, מגובה על ידי מעל 20 סינדיקטים ב-Lloyd's of London. מוצרים מרכזיים כוללים ביטוח SLA למרכזי נתונים, ביטוח סייבר ו-Tech E&O עם טריגר פרמטרי, ופתרונות ארגוניים לכשלי מערכות ראשוניים ושלישיים.

ב-2025 השיקה פרמטריקס מוצרים חדשים: בפברואר - Parametric Performance Guarantee לכיסוי ביצועים; במאי,  תוכנית לכשלי Endpoint; ביוני שותפות עם Lockton לביטוח SLA למרכזי נתונים; ובדצמבר – CyberPMX לכיסוי סייבר פרמטרי. ביולי מונתה סנדי פרדיגוארה לתפקיד בכיר. באפריל צוין כי ביטוח SLA מספק הטבות מימון למרכזי נתונים. במרץ חודש איגרת חוב Cumulus Re לכיסוי אסונות.

החברה שילמה תביעות במהירות לאחר תקלת AWS באוקטובר 2025, שגרמה להפסדים מוערכים של 38-581 מיליון דולר. דוח 2024 של פרמטריקס מציין עלייה של כמעט 20% בתקלות ענן קריטיות, עם ממוצע משך תקלה של 1.5 שעות ב-AWS ו-5.8 שעות ב-Google Cloud בין אוגוסט 2024 לאוגוסט 2025. ב-2024, 54% מתקלות IT במרכזי נתונים עלו מעל 100,000 דולר. כמות התקלות גלובלית עלתה מ-1,382 בינואר 2025 ל-2,110 במרץ.