לקראת העונה החמה בפסח: תקציב הדיגיטל של 'נירלט' יטופל ב-GREAT
משרד הדיגיטל Great interactive בבעלות גיא סעד, ערן ארדן ואיתמר בר מצטרף למערך הפרסום של 'נירלט'. המשרד יטפל בכלל הפעילות הדיגיטלית: האסטרטגיה הדיגיטלית, ניהול ופיתוח כלל הנכסים הדיגיטליים, רכש מדיה, פרפורמנס, פעילות המדיה החברתית ועוד.
עיתוי המעבר ל-Great interactive אינו מקרי, שכן מיד לאחר סיום חגיגות פורים, שוק הצבע בישראל נכנס לעונה החמה שלו לקראת חג האביב, הניקיונות והשיפוצים - פסח. כמיטב המסורת בישראל, חג זה משמש כאירוע סמלי שבו רבים ממשקי הבית בישראל מבצעים בביתם שיפוצים קלים, לרבות רענון בכל הקשור לצבעים.
שיר זכאי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, נירלט: "כחברה מובילה בשוק הצבע אנחנו מרגישים מחויבות לספק לצרכנים שלנו פתרונות חדשניים ויעילים לצביעת הבית. חלק רב מהם בזירה הדיגיטלית. לכן חיפשנו שותף חזק עם ניסיון והבנה מקיפה בתחום הדיגיטל, ואנחנו שמחים לצרף את GREAT למערך השיווק והפרסום שלנו. אני בטוחה שביחד נצליח לעמוד במשימות ולפצח את האתגרים העומדים בפנינו".
גיא סעד מנכ"ל GREAT: "אנו גאים שנבחרנו לטפל באחד מתקציבי הפרסום הבולטים בישראל, ובטוחים כי יחד עם הצוות יוצא הדופן בנירלט נצליח להוביל מהלכים פורצי דרך בזירה הדיגיטלית".
בנוסף ל'נירלט' מטפל Great interactive בתקציבי יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט, לופטנזה ועוד.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
